Tirilill Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 mmmm....sjololadegg fylt med hvis kerm sjokolade.....namnamnam....spiser en nå fordi jeg synes så fryktelig synd på meg selv...hehe
lilleluna7 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Er så enig så enig. Men får så dårlig samvittighet når jeg snoper... Ikke synes så synd på deg selv da. Lett å si kanskje, har vært der selv, men tenk på at tida du nå er i aldri kommer igjen. Kos deg med den lille i magen. Nå vet du hvor du har den. Du slipper bekymringene som kommer om noen år... Jeg har eldstegutten min på tur i England om dagen. Kan jo ikke gjete de bestandig heller, men man får tanker og refleksjoner ja. Kos deg med påskeegg du ;-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 ååååå ja dei e jo knall goe, heldigvis har jeg en box i skuffa i tilfelle jeg får lyst på )
***lilli*** Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Å nei, no minnte du meg på at eg har eit slikt på kjøkkenet. Dei er så gode!! Eg syns også synd i meg sjølv, forresten. Det er ikkje noko kjekt å gå gravid, sjølv om eg veit det er eit privilegium å kunne bere fram eit barn. Men no gler eg meg berre til å ha han i armane mine.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 ja det e så gooodt!! men får ikke lov av sambo å spise så mye godteri... har klart å krangle meg til vannis i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå