Gå til innhold

Andre som har blødd i fra nesen?Årsak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg blødde fra nesen det gjør jeg aldri...Men i går kom det litt blod rennende, hm......Spekulerer jo litt på kjønnet da, og ei venninne sa hun også blødde da hun ventet jente, men ikke gutten. noen som vil mene noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blødd, mest i forbindelse med at jeg snyter meg, men har også kommet litt ellers en gang eller to...

Har aldri hørt at dette har noe med kjønn å gjøre også?! Jeg har skikkelig guttemage sies det, men UL viste jente! Kanskje, kanskje ikke?

Slimhinnene er jo også mer skjøre under svangerskapet -i hele kroppen, jeg trodde det var årsaken :-) Leste et sted at mangel på c-vitamin kan gjøre at man blør fra nesen..

Mye man kan spekulere i, hihi! :-)

Skrevet

Jeg har hatt mye neseblod i begge svangerskapene mine! Stort sett i forbindelse med at jeg snyter meg, men også et par ganger sånn helt utenom det vanlige. JM sa det var ganske vanlig, fordi slimhinnene i nesa blir påvirket av hormonene, litt på samme måte hvordan man kan blø etter sex.. det gjelder nesa og snyting også :)

Skrevet

åjada, jeg blør litt fra nesen..

har aldri blødd no neseblod før, men nå kan jeg blø litt..

men 2-3 min så er det over, så er det er ikke no sånt kjempeplagsomt sånt sett da..

Skrevet

Er tettere i nesa enn normalt og blør litt hver gang jeg snyter meg. Det har jeg gjort de siste ukene.

Det har definitivt kommet med graviditeten, men har trøstet meg med at det har med at slimhinnene endrer seg, og nå fikk jeg vel det bekreftet :)

Så mye RART som skjer under graviditet!!

Morer meg fortsatt mest over kynnerne og magen som ser ut som en skakkjørt et-eller-annet fordi frøkna ligger med stumpen ut under høyre ribbein og hele høyre side tilter i en avlang spiss. Har mye kynnere, så underholder både meg selv og sambo til stadighet :)

Skrevet

Jeg blødde masse neseblod da jeg gikk med jenta mi i magen. Nå venter jeg gutt, og har ikke blødd en eneste gang :)

Skrevet

Jeg blødde med begge guttene, og det gjør jeg denne gangen også. Vet ikke hva det blir nå, men tror nok det har med slimhinnene å gjøre -og ikke kjønnet. Men hvem vet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...