håper-håper... Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Kom akkurat fra sykehuset etter sa..- var i uke 7 nå.. trist... legen rådet til å vente 3 mnd før ny prøving... håper vi snakkes igjen om ikke alt for lenge..masse lykke til alle sammen!!!
LivetErEnLek Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Så trist å høre. Har vært igjennom det samme to ganger, så har en liten formening om hvordan du har det nå og sender deg mange trøsteklemmer. Det at man må vente 3 mnd, er omstridt. De fleste anbefaller en normal menstrasjon, men så er det bare å sette igang. Men det kan jo være noe spesielt med ditt tilfelle som jeg ikke vet noe om. Hør med legen din du.
håper-håper... Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 tusen takk! veldig tom og rar innvendig... rekker jo fort å glede seg veldig! tror nok ikke det var noe spesielt..han sa bare at det tok litt tid før alt ble normalt igjen, og hvis jeg ikke lot det gå et par-tre sylkuser før vi prøvde igjen, kunne det gjøre at det var lettere å abortere igjen....hørt om det tidligere? vil nødig gjennon dette igjen... skjedde det med deg to ganger etter hverandre?
ChellBell - har født! Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det var leit å høre. Ta godt vare på deg selv! Håper å se deg snart igjen her på forumene ) klem
Daisy :) Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Huff føler med deg, har vært i dine sko å det er ikke lett, jeg hadde en MA i uke 12, men er nå gravid igjen å denne gangen håper å tror vi at det ska gå bra. Så hold mote oppe (vet det ikke er lett) så sees vi snart. p.s husk det er lov å gråte.
håper-håper... Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 igjen-takk for trøst! Daisy: hvor lenge gikk det til dere prøvde igjen?
kattungen Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Uff, så trist. Føler med deg. Hadde også MA i uke 12 og er gravid igjen nå (10+6).Vært på UL i uke 10 og denne gangen går det nok bra:))) Hadde 1 mens imellom før jeg ble gravid igjen og det var anbefalingen jeg fikk fra Ullevål. Masse lykke til og håper du fort blir gravid igjen med en spire som sitter:)
nyvending Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Huff, trist å høre. Føler med deg! Har vært i samme situasjon. Spontanaborterte i januar da var jeg i uke 6-7, Hadde blødning i en snau uke etter aborten. Så var jeg heldig å fikk mensen igjen ca 2 uker etter det. Ønsket om å bli gravid igjen var sterkt og jeg ble veldig opptatt av når det var trygt å prøve igjen. Vi fikk råd om å vente til etter 1.menstruasjon og fulgte det. Utrolig nok klaffet det denne gangen i første prøveperioden og nå er jeg allerede gravid igjen i 5 uke. Hadde ikke trodd det når jeg mistet i januar at jeg ville være gravid igjen i februar! Håper dette kan gi deg litt optimisme tross alt.
spent86Mod:) Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 KAnsje litt og bryte inn i samtalen men hvoprdan føles det når men får en SA??Skikkelog vondt å masse blod eller kan det være nok med bitte litt blod på papiret for at det skal være sa??Er i uke 7:)Stakkar dere som har hatt SA;(Tenker masse på det selv når jeg har småblødd litt;(men men......
håper-håper... Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2008 Hei igjen og takk for oppløftende ord..det hjelper! Jeg har undersøkt litt rundt, og de fleste sier en mens, så da får vi prøve igjen etter det...kan jo ikke gi oss, men får en skikkelig støkk etter sa, og kommer sikkert til å være litt ekstra bekymret neste gang.. men krysser fingre og tær for at vi får det til igjen, og at den sitter da til deg som lurer på hvordan en sa er, så er det sikkert ganske så forskjellig fra person til person.. for min del begynte det med småblødninger, og fortsatte med veldig kraftig blødning og intense mens-smerter i to døgn...jeg var i uke 7
-Petrine- Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Hei Kjempetrist at du har mistet. Har selv opplevd det i uke 7. Jeg fikk rådet om å vente til jeg hadde hatt en menstruasjon før vi prøvde igjen. Gynekologen sa at det ikke var påvist noe større sjanse for å miste igjen om man ikke ventet på menstruasjon, men at de anbefalte dette for sikkerhets skyld. Jeg ble i alle fall gravid igjen to uker etter jeg mistet og er nå i uke 24. Jeg har fått ekstra oppfølging pga sa sist med et par ekstra ultralyder og kontroller. Lykke til videre
Zupermam Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 uff, så leit! Vet hvordan det føles, har hatt 1 MA og 1 SA. Men jeg har aldri hørt at du må vente 3 mnd for å prøve i gjen? Vent 1 menstruasjon sa legene til meg, men det er bare å prøve... er kroppen klar så er den klar for en ny graviditet. Gå på du! Klem!
Zupermam Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Min SA startet med lit blod, ikke mye, trengte ikke bruke bind engang, varte i litt over en uke, ikkeno smerter, og på UL så vi at det hadde kommet ut alt helt selv. Fikk mensen 3 uker etter det igjen, og så fikk vi det til på ny:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå