Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket meg at det er flere som har skiftet nick her inne i det siste. Helt i orden det, vil bare minne dere på profilen - det er flere som fortsatt har den gamle profilen sin, så hvis du ville skifte nick for å bli mer anonym, så bør du slette den gamle profilen og opprette en ny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en av de som skifter nick ganske ofte og er fullt klar over at profilen min vises selvom det klikkes på det nye nicket...

men nå bytter ikke jeg nick for å være anonym da:) mere fordi jeg kjeder meg..hehe

Skrevet

hehe - er nok sikkert mange som gjør det ja. Men virker som det er noen av de som har skiftet nå i det siste som ikke ville bli gjenkjent. Derfor tenkte jeg det var greit å minne dem på det med profilen - er ikke alle som vet om det heller. :)

Skrevet

nei tror ikke mange tenker så langt egentlig! litt rart,hehe:)

men greit å minne folk på det så ingen tråkker i salaten det er jo ikke arti!:) hehehhehe..

Skrevet

jeg har skifta nick, men endret marginalt på profilen min. Dette er fordi jeg ikke har noe imot å bli gjenkjent av de jeg kjenner litt her inne - men fordi jeg ikke vil bli assosiert med gammelnicket mitt for eventuelle nye brukere. Det folk vanligvis ser er nicket, og om de nå skulle være så nysgjerrige at de klikker på det, ser profilen, legger sammen to og to og slik finner ut hva jeg het før - så greit nok :)

men det er nok mange som miss*jackson sier, de endrer nick, glemmer profilen og ender med å drite litt på draget :P Til stor underholdning for de faste her inne, hehe :)

Skrevet

Greit nok at innholdet i profilen din er det samme, men den viser hvertfall det nye nicket ditt - selfangerkjerringa. Og ikke det gamle som jeg tror jeg vet hva er. ;) Men det er noen som har nytt nick og når du klikker på dem og får opp profilen så lyser det gamle nicket mot deg. Typisk en som har xxxxx som nick, endrer til anonym-idag-ja for å ta opp et eller annet pinlig, og så vises xxxxx på profilen - og det var de jeg tenkte på. Har gjort det sjøl en gang nemlig, hehe. Sikkert til forlystelse for de som var her på den tiden ja.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...