enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 forrige svangerskap var jeg så fornøyd med alle bildene...fikk ikke et strekkmerke før siste uka og under fødselen, men nå syntes de jo fra dag en, har enda ikke fått noen nye, men de gamle blir jo mer synlig, og 100 ganger mer synlig på bilde enn i virkeligheten:( hvorfor skal det syntes så forbanna godt på bilde da:(
Gjest stockholms tjej Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 åhh de var trist å høre,men du har sikkert fin mage uansett=)
temi & keli Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Er i samme båt, og jeg tar med genser på.. Stripene blir jo selvlysende på bilder (
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 jeg tar også med genser på, men savner og ta uten genser:( ja enten blir de selvlysende el så blir de veldig rød:(
Makko med to små gutter Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 hva med å ta svart -hvitt bilder?
*tornerose* Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg vet, samme her, men har bestemt meg for at i dette svangerskapet skal jeg KUN nyte magen og kose meg med den :-) Ikke irritere meg over strekkmerker, for det er jo flott allikevel... en fin fin mage med beibis inni :-) så det er ikke sikkert du irriterer deg over disse strekkmerkene når du ser tilbake på bildene om mange år.... da blir du sikkert bare glad for at du har bilde av den fine magen din ) Klem fra
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 hva har vi photoshop til? inn og retusjere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå