Ezmeralda Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg mister så mye hår! Hårstråene er OVERALT! I kriker og kroker, i senga til lille tassen, på somkken hans, Det ligger et teppe av lange blonde hår på gulvet... Har nettopp hengt opp nyvaskede klær... Selv de er fremdeles fulle av HÅR!!! Blir gaaal! På alle ytterjakkene mine har det også samlet seg store mengder med "pels" Sluket i badekaret tetter seg etter hver dusj.... Hvor lenge skal man miste så mye hår??? Tar det lang tid før det normaliserer seg??? Er nå 4 mnd siden fødsel.
Milla-baby Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hehe kjenner meg igjen der ja. Hos meg gikk det gradvis over rundt 5 mnd etter fødsel. Men jeg sluttet å amme på den tiden også (han ville ikke ha), så vet ikke om det er en sammenheng der også...!?
Ezmeralda Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Skal holde ut en mnd til... :-) Nå som det er "vår" vær ute synes disse hårene ekstra godt... Også er det ekstra synelig at jeg ikke har vasket vinduene siden 17. mai.... Men det har ingenting med fødsel eller hårtap å gjøre... :-)
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 her er ei til som snart er skallet... nesten så jeg ikke vil gre meg eller vaske håret:-O det jeg mister ved en hårvask, hadde sikkert fyllt opp et barbiedukkehode ...snufs og ja, de er OVERALT...usj
Krokka og prinsessa Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Kjenner meg igjen! Hadde langt hår til nedenfor puppene. Klipte det til skuldrene for at hårene som blir liggende overalt i allefall er kortere......
jubaloooo med to stk Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 mistet hår under graviditeten og etter. fikk etterhvert piggsveis under min lange lugg, kjempestilig, så til slutt klipte jeg med bob med pannelugg. greit med litt samme utgangspunkt når håret bestemmer seg for å være med på leken igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå