Gå til innhold

U.L, hvor tidlig kan de se babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5+6 i dag og tok turen til legevakten i går kveld etter en spontan blødning. (Ikke type festeblødning, men mer blod enn det.) De sjekket meg med innvendig U.L, men legen fant kun plommesekken, men kunne ikke se noe foster. Hun mente det kunne være for tidlig å se fosteret enda da det ofte er for lite på denne tiden. Hun sa også at etter uke 6 kan man stort sett se det.

Noen av dere som har sett babyen på U.L før uke 6? Jeg skal tilbake på fredag, men da tror jeg de kun skulle sjekke HCG nivået/om det er synkende eller stigende. Tenkte evt spørre de om de har mulighet til å ta en ny U.L dersom HCG`et har steget, og jeg fremdeles er gravid.. for da har det gått et par tre dager og kanskje de kan se noe da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på ul fredag (er da 5+0) for å se at embryoet sitter i livmoren. Hadde xu i desember, så får tett oppfølging nå. Jeg kan gi mer tilbakemelding på fredag:-) Lykke til så lenge!!

Skrevet

Kjempefint- ja gjør det! De så som sagt plommesekken, men ikke fosteret som skal "sitte ved siden av.." for å si det sånn. Håper det skyldes at det er for lite til å sees, som legen antydet.. Lykke til selv!

Skrevet

Jeg var 5-6 uker på vei når jeg så den på tidlig UL:)Så ikke masse men så den lille:)Men det er kansje forskjellig hos mange?!lyKKE TIL:)jEG OGSÅ SKAL TIL LEGEN PÅ FREDAG:)Høre om hjertet slår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...