Mage igjen Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Tiden har gått så fort, nå er det jammen bar en liten uke igjen her på 1 trimester. I morgen skal jeg på ultralyd på volvat, må si jeg er litt nervøs. Venter nr 3, men jeg er akkurat like spent denne gangen. Eneste forskjellen på denne gangen og de andre er at tiden RASER av sted. Tok en test da jeg var 3+3 som viste en SVAK strek, og jeg tenkte at tiden frem til 12 uker ville sneeeeegle seg av sted siden jeg fikk vite om det så tidlig. men nå sitter jeg å lurer på hvor tiden har blitt av! -og hvordan det går i morgen. Tvi tvi sier bare jeg!!!! Lykke til til dere alle sammen, jenter!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Heisann. Har også bare 1 uke igjen her, og må si tiden til nå har gått gaaanske sakte. Men det er vel fordi jeg har lidd meg igjennom en dag av gangen(kjempekvalm og oppkast)i mange uker, og først nå føler jeg at det blir bedre. Ser litt lysere på livet nå. Lykke til i morgen!!
LivetErEnLek Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg bytter over til 2 trimester på fredag og det skal jommen bli godt *s*. Skal også på ul i morgen, hos kvinnedoktoren på nøtterøy og gleder meg masse. Har vært på ul tidligere i dette svangerskapet (en gang i uke 6 og en gang i uke 8) pga to tidligere ma. Etter det jeg har hørt, skal det også være mulig å få en antydling om kjønn hos denne legen pga kvaliteten på utestyret og hans erfaring allerede nå, men vi har egentlig ikke bestemt oss enda om vi vil vite. Må vel nesten finne ut av det i kveld... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå