Gå til innhold

Bryllups blader/magasin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan abonere på et slikt blad her i norge? Eller hvor man eventuelt kan få kjøpt? Vet jo at de har sånt på narvesen, men er kanskje bare utenlandske blader der?

Noen som har tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Norge er det kun to bryyllupsmagasin; Ditt Bryllup (som kommer ut én gang i året i februar) og Bryllupsmagasinet (som har to utgaver per år). Disse tror jeg ikke du kan abbonere på siden det er så få utgaver, men de selges begge på Narvensen kiosker.

Det finnes noen svenske bryllupsmagasin som kommer ut oftere og som du kan abbonere på.Disse selges også på narvesen, og jeg vet ikke om det blir billgere å abbonere på de siden du må betale mer i porto/frakt for å få de til Norge som abbonent.

De amerikanske og britiske magasinene kommer også ut månedlig, men koster latterlig mye på narvesen i forhold til salgspris i England. Var i London i oktober i fjor og kjøpte med med 5 tykke bryllupsmagasin til samme prisen som man gir for ett her hjemme.

Når gifter du deg, og hvor bor du?

Jeg bor i Oslo og gifter meg i slutten av mai-08.

Jeg har ca 20 bryllupsmagasin jeg kan selge. Noen har jeg klippet i, men de aller fleste er som nye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...