Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, i dag er det siste dag på jobb...bare litt rydding igjen, så kan jeg gå hjem! Nesten litt rart å tenke på at det er så kort tid igjen :)

Endelig kan jeg hjem og kose meg med å stelle i stand seng, klær, vogn, sykehusbag, og virkelig begynne å vente på nedkomsten!

Noen andre som begynner nedtellingen nå? Hadde vært hyggelig å fulgt hverandre frem mot fødsel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris! Jeg har to uker igjen på jobb. Gleder meg veldig til permisjonen starter. Motivasjonen for å jobbe er veldig opp og ned. Tror det blir greit ut denne uka i hvert fall for nå har jeg litt morsomme ting å gjøre, men de siste dagene blir nok harde...

Skrevet

Har vært sykmeldt i 4 uker, men permisjonen min begynte egentlig på mandag.

Det var en litt rar følelse å gå fra jobben siste dagen, men kom fort inn i det å være hjemme og slappe av! :) Prøver å ta det med ro, men det er liksom så mye jeg vil ha gjort.

Men jeg venter ihvertfall! Er veldig klar nå. Det er min nr. 2, og jeg merker jeg er mye mer sliten nå enn sist, så h*n må gjerne komme snart! :)

Skrevet

Jepp, har 28 dager igjen, så nedtellingen har startet. Går ut i permisjon på mandag den 10.mars. Er 50% sykmeldt, jobber i butikk med mye ståing og gåing, og det kjennes.Men bedre nå etter jeg tok ut litt sykemelding. Men gleder meg stort til å være ferdig på jobb:)

Fikk beskjed i uke 35 om at hodet var festet, er andregangs... Skulle ha vært på jobb i dag, men ble hjemme pga at jeg fikk takvise smerter i går nederst i magen. De kom og gikk, kjentes veldig ut som nedpress. Kraftige kynnere utover hele kvelden. Ble nesten litt skeptisk. Sov lite i natt, men gikk over. Kjenner litt til det i dag og, men det er nok bare jeg og lillegutt som forbreder oss. Ønsker egentlig ikke å føde før termin, har gledet meg sånn til permisjonstiden, med sulling og få alt klart. Ting er ikke på plass ennå for å si det sånn.

Er i en nymotens familie fra før, med mine/dine barn, men det skal gå veldig bra tror jeg. De er 7, snart 9 og snart 10. Så de er veldig flinke, og gleder seg til "nysjefen" kommer:)

Noen "symptomer" på dere damer da?

Skrevet

Jeg har masse kynnere, men det har jeg egentlig hatt lenge, har også kjent en del strekking og stikking nederst i magen (nedpress?), men det har ikke vært så mye av det nå de siste dagene. Da jeg var på forrige kontroll, lå babyen godt nede i bekkenet, men hodet var ikke helt festet.

Jeg synes det er veldig deilig å gå hjemme, og klarer ikke helt å forestille meg at jeg skulle vært på jobb ut forrige uke. Det hadde jeg nok uansett ikke klart, da jeg får kynnere med en gang jeg går litte grann, og stort sett hele ettermiddagen/kvelden.

Ellers så har jeg vel ikke så mye symptomer på at ting skal skje snart. Førstemann ble som sagt født på termin, så godt mulig jeg blir sittende her i 3 uker til, men h*n er hjertelig velkommen til å komme før påske! :)

Skrevet

Jeg har noen få, små kynnere innimellom, men ikke noe å snakke om. Hender jeg får murringer i korsryggen om natta, må da opp og "tøye" litt for at det skal gå over.

Hodet er festet, det har det vært et par ukers tid, og synes liksom jeg de siste par ukene har merket at kroppen innstiller seg med på at snuppa skal ut om ikke så aaalt for lenge. Har sjekket med mor og mormor, og det viser seg at barn i begge generasjonen har kommet noen dager før termin, så jeg håper dette slår til også for meg!

Dette er førstemann for oss, så vi er veldig spente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...