Gå til innhold

Epilepsi og stellebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt stellebord med ekstra høye kanter? Finnes det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpemiddelsentralen har, men du må rekvisjon fra lege så frå du det der. Har familie hvor det er en blind far og de fikk etter mye om og men. ellers kan man kjøpe ett sånn billig stellebord på ikea og så spikre på noen høye kanter rundt. Det var tanken i den familien før de fikk fra hjelpemiddelsentralen.

Skrevet

Takk for så raskt svar! Første gang jeg sendte inn. Sakl høre med hjelpemiddelsentralen:)

Skrevet

Alternativ kan jo værer en en steppepute på gulvet. Der er der ikke så langt at fande for nogen av dere. Dette lyder kanskj idt tungvendt. Men kan faksisk værer ganske hyggeligt. Vi havde det i en periode fordi jeg var så svimmel at det av og til sortnede for mig. Da turer jeg bare ikke å ha ham liggende deroppe...

Skrevet

mente selvsagt stellepute....

Skrevet

min venninne brukte å stelle vesla si på gulvet på badet, eller midt i dobbeltsengen.

de hadde vanlig stellebord som ble brukt når far var hjemme eller noen var innom på besøk, men da hun var aleine turde hun ikke.

Skrevet

Jeg har selv epilepsi, er 21 uker på vei. Jeg snakket med legen om forskjellige ting man bør ta hensyn til når man har epilepsi og venter barn. For eksempel spesialbremser på vognen, spersialstellebord o.l. Hun skulle undersøke for meg hva vi med epilepsi har rett på og også tilbydde hun meg å bli oppfulgt etter barnet var født. At jeg får hjelo til å skaffe ting hvis jeg ikke føler meg helt trygg.

Hvis du vil kontakte meg så send meg mail, da kan jeg gi deg videre informasjon som jeg skulle få hos legen min.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...