☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 på dagen ??? han er 11 mnd og trenger vel litt mere søvn enn det ? eller gjør han ikke det..`? han sover hele natta fra 18.30 til ca 08.00.. når klokka er 5 så er han jo dau trøtt...og jeg MÅ legge han i 11 tiden for da er han så trøtt...
Eve Dallas Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Tja, har han sovet en gang for dagen lenge? Kansje hvis du legger han ned igjen for å sove en halvtime til en time litt senere på dagen? Eller at du legger ham 10.30 i stedet for, kansje han sover litt lenger da?
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 det er de siste 3 dagene han har sovet bare en time...før kunne han sove i nesten 2 timer.. antar du mener 11.30? hehe =) ja jeg kunne jo prøve det da..
mamma til tre søte små:o) Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Min eldste og minste sov bare en time de også da de var påden alderen, mellomste sov 3 timer så er vel ganske forskjellig det og gutten din sover jo ganske mange timer om natta da. Kanskje han sover lenger hvis han står tidligere opp om morningen? Men du vil kanskje at han skal sove lengst mulig om morningen;)
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 hehehe ja han trenger IKKE våkne tidligere..=) han sov jo til 9.30 en periode så 8.00 er liksom drit tidlig for meg,hahaha =) litt bortskjemt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå