Gå til innhold

Var ubetenksom og såra visst en venninne av meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en venninne i helga et gjeng, satt og skravla og tok en pils..

Venninnegjengen min består av damer (jenter!!) fra 30- 35, hvorav jeg er den eneste i fast forhold og som har barn...

Så var det en av de som spurte meg...

Har dere tenkt på å få en til?? (vi har to)

Nei, svarer jeg.. er jo 34, synes jeg begynner å bli for gammel til å få flere..

Snakk om å tråkke i salaten!!!!!

Mente jo egentlig at nå har jeg to i denne alderen, og ikke lyst på flere, vil liksom "videre"...

Og der satt de da, alle som en har lyst på mann og barn, er på samme alder som meg... Usj!!!

Hun ene hadde visst tatt det skikkelig til seg (sa ikke no der og da), føler meg litt slem..

Lurer på om det blir teit å ringe henne.. Vet ikke helt om det er en ting man bør be om unnskyldning for.. Ville du?

Men skal tenke meg litt om neste gang teamet kommer opp da..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, unnskyld at jeg må le! Der tråkka du skikkelig i salaten ja..!

Jeg tror kanskje jeg ville ringt og sagt hva du egentlig mente jeg, og å få klarnet lufta litt;)

Skrevet

Urk :-/

Kunne nok sagt noe lignende selv uten å mene det på den måten... Tror kanskje jeg hadde motet meg opp til å ta en telefon bare for å klarne luften mellom dere.

Må jo være lov å dumme seg litt ut av og til, og det er vanskelig å alltid ta hensyn til alles følelser.

Ring du :-)

Skrevet

oisann...hahhaha =)

skikkelig tabbe det der...

tror jeg ville sendt henne en sms eller noe,og forklart litt,om hun tok det ille opp..

hehhehhehhee unnskyld at jeg ler men det der må ha vert skikkelig flaut,hahahha =)

Skrevet

Synes de er litt overfølomme jeg da altså :) hvorfor skal de sa seg nær av at DU føler deg for gammel til å få flere? At du føler det på den måten betyr jo ikke automatisk at det er "loven". Om de ønsker seg barn og ikke føler seg for gamle selv så er det da ikke noe å bli fornærmet over.

Skrevet

Synes ikke du tråkka i salaten.. .Sånt må være lov å si.

Men om du VET at hun ble lei seg eller såra, er det jo bare å ta en teleforn og si hva du egentlig mente..

Skrevet

He he he he.. off da:p

Jeg mener hun venninnen din er for nærtakende jeg da. Det var jo din mening, at du føler deg for gammel for flere unger. Det er jo en ærlig sak.

Greit nok, en kunne jo kanskje ordlagt seg på en annen måte, men å bli sur av den grunn er tåpelig synes jeg...

Ps: Slike salater er jeg god på å trå i og:-D

Skrevet

Hadde tatt en telefon. Har mange venninner i samme aldergruppen uten mann og barn, og det er et sårt tema. Alle har jo jobber som utfordrer og har et spennende liv, men de har ikke funne en mann som de vil starte en familie med.

Om du ikke tok det der og da, ville jeg tatt en telefon og forklart meg. Jeg er 30 år med to barn, og vil ha en til. VIl ikke vente for lenge. Ikke pga. min alder, men fordi alderforskjellen blir litt stor. Kunne sikkert sagt noe sånt selv.

Skrevet

Ja får kanskje ringe henne, men blir å føle meg litt teit..:P

Var en salattråkk der det...

Skrevet

Nei er litt enig med deg, samtidig som jeg vet at dette er kjempesårt for flere av de...

At man ikke bare kan holde kjeft!!!! :P

Skrevet

Tråkket i salaten fordi...?

Jeg synes det er sært av dem å ta seg nær av at du i en alder av 34 føler at DU begynner å bli for gammel for flere barn. De har vel sine egne liv, og klarer vel å bestemme seg for hva de selv føler er riktig for dem? Hvis ikke er de merkelige, spør du meg!

Skrevet

Jeg synes heller ikke at du tråkka i salaten.

Skrevet

Jeg er enig med Mami jeg! selv om HI mener at hun er for gammel så betyr jo ikke det at alle er det. Det har jo med hvor man er i livet og hva man selv ønsker.

Skrevet

Veldig hårsår hun var da. Hender jeg får ut av meg noe sånt jeg også, det er ikke for å såre noen. Jeg sier hele tiden jeg vil gjøre fra meg barn nå for jeg blir ikke yngre med årene jeg heller. Har aldri tenkt på at folk skal ta seg nær av det. Hvis du føler for det selv så ringer du å forklarer hva du egentlig mente. Men ingen er like og alle får barn når det passer de selv og når det ligger til rette for det.

Skrevet

Jo mener jeg gjorde det siden jeg egentlig VET at dette er et svært ømt punkt for flere av de, og at jeg antakelig sårer noens følelser..

Men var jo da ikke med overlegg, bare en sånn snakke-før-man-tenker greie da..

Skal sende hende en mld og høre hvordan ståa er, så kan vi snakkes hvis hun bærer nag på noe vis...

Skrevet

Kan skjønne hvordan du føler og tenker, men jeg synes likevel at dette handler mest om at andre er litt overfølsomme.

Man må få love til å mene noe om seg selv, uten at andre skal ta det personlig. Men jeg ville nok tatt en telefon, bare for å forklare henne hvordan det var ment - ettersom hun trenger en oppklaring...

Koster deg jo ikke så mye å gjøre det, og alt kan gå tilbake til å være fryd og gammen :-)

Skrevet

Du tråkket ikke i salaten, du stuuuupte! hehehe.... Neida :)

Syns ikke det jeg, alle har da forskjellige meninger.

Føler du at du er blitt for gammel for barn, så er det din mening.

Hva hun føler er hennes sak =)

Skrevet

De sier jo ofte til meg at de skulle ønske de hadde det jeg har, er misunnelige etc etc...

Litt sånn skyldgreie hos meg til tider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...