mams-til3 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 noen her som har den vognen?hvordan er den sammenslått?tar den mye plass?fornøyd ellers?
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 jeg hadde en quinny freestyle xl til litjpia. Likte den kjempegodt helt til hun var ca 1,5 år og vi snudde sportsdelen sånn at hun kunne se fremover da vi trillet. Men med sportsdelen snudd fremover og i "sovestilling"velter den veldig fort bakover om ungen prøver å sette seg opp. Det skjedde her en dag hun lå ute og sov (med selene på) Etter andre gangen vogna veltet solgte jeg den. Synes også at den lille vogna tar utrolig mye plass i bilen pga veldig bredt mellom hjulene.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Den er litt klumpete sammenlagt, og den er bred mellom hjula. Jeg får den bak i min bil med hjul, og utenom å legge ned setene:) Jeg er den stolte eier av en Nissan Micra:)
mams-til3 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 ja,jeg har hørt at den kan vere litt upraktisk når den er samenlagt.vi har stor nok bil,men med 3 unger når vi skal på ferie f.eks er det greit med en som tar liten plass...er vel kanksje vanskleig å få tak i en "normal" vogn som tar liten plass?noen med den erfaringen da?
2nj♥ Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Vi har den vogn. Vogna er grei nok, men den tar mye plass. Den er veldig bred mellom bakhjulene, så den tar mer plass i bilen enn TFK-vogna vår. Man kan jo enkelt ta av hjulene da, men det blir liksom litt pes Og sittedelen er veldig smal og liten, så den holder ikke så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå