Gå til innhold

noen som er intr i en Emmaljunga scooter m/tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og selge vogna mi,da jeg har for mange.

den er i fargen sort og turkis. Kjøpt nov 07.

Følger med fottrekk,thermopose i turkis farge,stelleveske fra little company i fargen sort og turkis,myggnett og regntrekk..

kom gjerne med bud..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er, gir deg et bud på 1300 kr jeg. Hvor bor du?

Skrevet

Ligger den på finn? Jeg gir et bud på 1500 kr.

Skrevet

ligger den på finn?

Skrevet

Dere som gir bud her, er dere klar over at kun vogna koster ca 2500 kr ny?

Så kan man sikkert legge på rundt 800-1000 kr for pose, 250/300 kr for fottrekk, og stellevesker koster jo også vanligvis rundt 500 kr minst. Regntrekk og myggnet koster jo litt det også. Og vogna er jo bare 4 mnd. Så byr dere langt under halv pris for den. Vil ikke tro at det er særlig realistisk altså...

Jeg hadde iallefall ALDRI solgt den for under 2250-2500 iallefall. Men kanskje selger her er litt snillere enn meg da =)

Skrevet

alt dette kostet 4500 kr nytt,så da selger jeg den ikke for 12-1300 kr.

den ligger ikke på finn..

Skrevet

Skulle veldig gjerne sett et bilde av den!!!

Det turkise, er det turkis eller sånn mørk klar blå som 08 modellene er? Se på emmaljunga.no. Jeg lurer nemlig på om kanskje 07 modellene var turkise mens 08 er blå (men er ikke sikker altså, kanskje var 07 også blå). Jeg liker nemlig bedre turkis ;-).

Skrevet

denne er turkis i fargen..=) kjempetøff farge..

Skrevet

Meg igjen som lurte på fargen. Er det ikke mulig å legge ut bilde noe sted? Vil gjerne se, men har ikke så lyst å legge ut min mail, det har vel kanskje ikke du heller.

Jeg har egentlig ikke bruk for alt utstyret, fottrekk er ikke så nødvendig og vi har både pose, stelleveske, regntrekk og alt selv som passer til. Hvis jeg kjøper den av deg for 2000 kr blir det 2265 kr for meg siden den må sendes, eller spørs hvor i landet du bor da? Må jeg betale mer for vognen din tror jeg at jeg heller å kjøpe en helt ny en uten utstyr til 2500 kr (da kan jeg også velge den fargen jeg ønsker). Derfor gir jeg deg et bud på 2000 blank. Om du ønsker mer får du nok heller prøve deg på finn ;-).

Skrevet

Send meg gjerne en pm, så kan vi utveksle mail adresser så jeg får sett bilde.

• 1 måned senere...
Skrevet

da lurer jeg fælt på hvor du har kjøpt det for da er du blitt grundig lurt. ny vogn koster 2400 og fotposen koster 370.

Skrevet

tror prisene varierer fra sted til sted. jeg bet 2499,- for scooteren og 499,- for fottrekket.

Skrevet

fast pris på fot trekket er 375kr

Skrevet

har du solgt vogna?

er intr i en emmaljunga scooter..

kan du sende meg post?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...