Gå til innhold

Den berømte middagstråden :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke...er lei alt!

Vil gjerne ha tips...

Skrevet

lettsaltet torsk, agurksalat, rømme og poteter...

Skrevet

Sparemiddag her, tomatsuppe med egg og makaroni !! Ja og baguetter til..... :-)

Skrevet

I dag er det kjøttkaker, poteter, brunsaus, masse grønnsaker og tyttebær syltetøy. Deilig:)

Skrevet

Ingen som har noe lett, godt og fortlaget!! Orker ikke å lage noe middagsstyr, men må jo nesten spise!! :)

Skrevet

TIPS!!! Potetmos med stekte krydderpølser fra gilde og grønsaker :-) Det er kjapt lett enkelt og godt :-)

Skrevet

Her blir det kyllingstrimler og salat i pitabrød, etter oppskrift på laagendalsposten.no.

Skrevet

Hehe, ja, det er enkelt så det har vi hatt denne uken allerede! :) Men jeg kan jo slenge inn et tips til andre uansett:

Kyllingsnitsler med ris, god kyllingsaus og litt salat til, det hadde vi i går kjempe lett og godt.

Men i dag da..... Hmmmmm......

Skrevet

Vi skal ha elg-skav, ris, løk og mais i pitabrød. Elgskavet får godgjøre seg i matfløte etter det er stekt. Kjempegodt! Synd jeg blir mett med en gang, jaggu lite plass til mat i magen for tida gitt!

Skrevet

Medisterkaker, med brunsaus/peppersaus, makaroni poteter og tyting:)

Skrevet

Idag fikk jeg endelig stønaden, skal ut på shopping med mor, så dA spier vi middag ute. gleder meg, har jo ikke spist ute siden.. ja kan ikke huske sist.

Men tips til middag kan dere få :) Løvstek eller løvbiff med pomfri og salat eller frosne grønnsaker. Godt, kjapt og enkelt :)

Skrevet

Hjemmelaget kjøttsuppe her :)

Skrevet

Fiskegrateng med poteter, rømme, smelta smør og raspa gullerot=)

Begynner rett å slett å bli lei av mat for tiden her og, alt er så tungt etter man har spist så :S

Skrevet

Kyllingfilet, ris, salat og Bretagne kyllingsaus : ) Nam

Skrevet

Jeg synst det her er sååågodt, men ikke ta det sunneste som dere skjønner;) Fiskepinner, chips og remulade;) kan jo ha grønnsaker til å;) mmmmm!! så digg;)

Skrevet

Her blir det lettsalta torsk med poteter og gulerøtter... har ikje hatt fisk på leeeeeeeenge..... :o)

Skrevet

Her blir det salat og rundstykker til meg, er alene idag...

Skrevet

I dag var planen at jeg skulle lage sånn nachos,kjøttdeig ting i langpanne, men er jo plutselig noe sånt som 20cm nysnø ute, g ikke brøtt. Tviler sambo orker å gå på butikken, så blir vel noe kjedelig fra frysen da (karbonader og potetmos etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...