Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt veldig mange innlegg fra meg i det siste, men jeg er så fortvila og lei nå..

Noen av dere som har hatt menstruasjonsliknende blødninger tidlig i svangerskapet, altså, som varte i noen dager sammenhengende.. som det gikk bra med?

Jeg har jo testet positivt med ørten tester, både billigtester og clearblue, likevel har jeg "mensen". Mildere blødninger enn vanlig, men likevel.. årh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj.. Har du vært og sjekket det opp hos legen,da? Det er helt sikkert ikke farlig, men greit at noen med peiling sjekker det kanskje? :)

Skrevet

jepps, har vært hos legen idag faktisk. og skal til UL på fredag, men så fint å høre andres opplevelser, og kanskje få opp motet litt.. ikke såmye igjen av det nå...

Skrevet

Uff, jeg er redd for at jeg ikke har noen erfaringer eller opplevelser å dele med deg enda...men du må jo bare tro og håpe på at det går bra!! :) Skal virkelig krysse fingre og tær for deg! :)

Skrevet

Skal prøve på det:)

Ikke altfor lett, i og med at jeg har mistet før, men skal prøve.:)

Skrevet

Har du?? Hadde du sånne symtomer da også? Nei, huff, du MÅ tenke positivt! :)

Husk og gi lyd fra deg etter UL. :)

Skrevet

Jepp.. :) men da blødde jeg MYYYYYE og hadde j* vondt kan du si..

Ja, skal si fra vettu.. er så spent! Bare litt kjedelig at det er så tidlig, for får nok uansett ikke sett noe hjerte som banker.. Om det er no der inni da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...