Gå til innhold

Syke barn har det best hjemme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold barna hjemme til de er friske! Blir så oppgitt over at foreldres behov går foran barna sine. Nå er prinsessa syk igjen ettersom andre stikker en paracet i rompa og sender barna i bhg fordi de må på jobb!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er sykt irriterende at enkelte ikke kan holde barna hjemme når de er syke...

Skrevet

problemet er jo at alle andre blir smittet så går dette i en ond sirkel! huff.. helt med deg, syke barn har det best hjemme!

Skrevet

Kanskje disse syke barnas foreldre ikke har rå til å holde barna dems hjemme.....

Skrevet

Da har de vel ikke råd til å ha barn heller da! Får de barn får de ta hele pakka som følger med og ikke bare godene!

Skrevet

Barna har det best i rolige omgivelser og sammen med en kjær person når de er syke.

Selv startet jeg for noen dager siden i ny jobb, og nå må jeg være hjemme med minsten. Vi deler jo på, men det er ikke greit å være så mye borte når en er helt ny.. Får vel egentlig ikke dekket disse dagene heller, siden jeg kun har jobbet der i få dager. Men hensynet til veslegutten må gå foran...

Men husk at ikke alle har fleksible jobber, familie i nærheten eller fast lønn... Og mange av oss har av og til tatt feil og trodd at barnet har vært friskt, men så var de ikke helt friske likevel..

Skrevet

Egenmelding for sykt barn kan du bruke fra første dag, men for deg selv må du har jobbet i hvertfall to mnd. Alle barn kan bli syke i løpet av dagen, eller man kan mistolke signaler. Det jeg snakker om er de som bevisst putter paracet i barnet for så å sende de i barnehagen. Og som ansatt i barnehage så reagere vi når barn kommer med spontane uttalelser som: jeg har kasta opp i hele natt jeg! Beskjeden fra foreldrene var at han hadde sovet litt dårlig. Det er DET jeg reagerer på!

Skrevet

Rå? Trodde alle hadde 10 dager egenmelding hver på barnet(altså 20 dager)??Da får de jo penger fra arbeidsgiver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...