frøydis m/ 4 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Og det er en god start det kan jeg love dere det! En times økt med allsidig trening, så kjennes det ut som energien er doblet, - minst. Som dere kanskje skjønner er ikke dette dagligdags for meg, men nå har jeg jammen meg klart det ca to dager i uken i over en måned. Da kan jeg være litt fornøyd med meg selv!! Håper denne gode følelsen holder seg utover dagen og at jeg får gjort unna en haug av alt som trengs i et stort hus med mange mennesker. Jeg skal ihvertfall begynne med å rydde klesvasken og så skal det bli god middag til familien etterhvert som de inntar hjemmet igjen etter endt skole- og arbeidsdag! Ha en fin dag alle sammen! Så skal jeg gå her og boble og strutte av energi :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 det hørtes fryktelig deilig ut!!!! så topp å starte dagen sånn, det hadde jeg aldri klart. Mest for at jeg ikke vil kle av meg, eller blir rød og sprengt i fjeset eller sitte å være bleik og slapp i offentligheten. Jeg råtner heller på rot faktisk, men hadde jeg vært litt tøffere, og ikke så selvopptatt så skulle jeg gjerne gjort det der, for det høres jo unektelig veldig deilig ut!
frøydis m/ 4 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Jamen du, - Jeg pleier å trene med klær på :-) Skifter hjemme og kjører ut i bilen min og kjører hjem igjen og dusjer, men rød og sprengt i fjeset blir jeg, men det gjør jammen meg noen av de andre også. Men syns kanskje du ikke skal starte med dette nå, men prøv på høsten når babyen er kommet ut, for det gir nye krefter, det er ikke tull det altså
Trollmora Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Så flink du er! En mnd er lenge, så det høres ut som om dette er fint for deg. Bobler i kroppen er fint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå