Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Eg har fått ein liten jobb som intervjuer for Synovate MMI...og idag skal eg ut og ha mine første fire intervju. Det er sånn at eg skal ringe på hos folk og spør om å få komme inn og intervjue dei. Statistikk-aktige-intervju... Eg er LIVREDD!!!! Kjempenervøs...altså...eg veit jo at det går bra, berre eg kjem over den terskelen med å ringe på den første døra...men... Også tenker eg på..dette er jo einliten plass..er jo på hils med dei fleste rundt omkring her..men, eg bør presentere meg med fullt navn likavel..eller? Ka om eg ringer på hos noken eg nesten kjenenr? Som f. eks noken som jobber i barnehagen til guttungen..skal eg presentere meg med fullt navn då og?Eller blir det dumt..uff..alt ein skal no bekymre seg for :-/
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hei hei, så gøy å høre at du har fått jobb der Har selv vært ansatt i Synovate Mmi nesten 9 år så kjenner godt til jobben du skal gjøre selv om jeg aldri har gjort den selv. Jeg vil anbefale deg å presentere deg med fult navn når de åpner siden du skal si du kommer på vegne av Synovate MMI, og selv om du skulle kjenne personen i døra så vil du jo være der i jobb sammenheng så da er det jo greit å være sånn passe profesjonell Masse lykke til!!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk! Var igrunn det eg tenkte og..eg kjem jo ikkje der som privatperson ;-) Går sikkert kjempefint.Men eg er fryktelig nervøs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå