Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Lurer på om jeg skal gidde, he he.. Den dressen han har kan jo brukes en god stund, i.o.m det er beregnet med ulltøy etter gradestokken under. Blir vårdresser mye brukt?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Har bare vinterdresser vi. Men kan ta ut foret i de da, om det blir nødvendig. Men som regel har vi bare litt mindre klær under =)
*ale* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Eldste bruker det ikke lengre, og minsten arver etter henne.. Så nei, kjøper ikke:)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Vi var veldig fornøyde med å ha vårdress i fjor, så kommer til å kjøpe det i år også veldig greit å ha den perioden hvor det er for kaldt å gå uten dress men for varmt å ha på vinterdressen.
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Har tre jenter og eier ikke en vårdress... Mine har gått rett fra vinterdress til vårjakker. Men nå ska d jo sies at de er nokså forsiktige av seg og er ikke i barnehage =)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Har trolldressen til eldstemann, så den blir jo vårdress. Kommer litt an på hvor du bor. Ser at i vår bhg. i Bergen tar de på barna regndress på dager som er vårdressdager, om en ikke har vårdress. Kan bli klamt å gå rundt med regntøy hele dagen, og jeg foretrekker at barna har en vårdress (eller gutta vil gjerne ha det selv). Da vi bodde på østlandet var kanskje ikke behovet like stort.
Vipsenmamma Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Ja, har kjøpt vårdress. Den er fin på dager med vind, og når det er kjølig men ikke vått. Det er plass til å genser/fleece under.
Minnie Mom Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Har Troll så da er det vårdress i den så lenge man ikke bruker foret. Den begynner imidlertid å bli litt liten, men håper den holder ut sesongen så jeg slipper å kjøpe vårdress...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå