Pusur_mor Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Fikk nettopp sms fra en venninne at den skjønne lille gutten hennes hadde sovna inn bare 16,5 mnd gammel. Tårene renner i strie strømmer her. Selv om vi har venta på det en stund, føles det så trist og urettferdig. Sitter å ser på min skjønne gutt på 15,5 mnd som fyker rundt på gulvet og jabber og smiler. Det ble oppdaga hjernesvulst da han var ca 6 mnd. Legene tror han var født med det. Utviklingen gikk tregt i forhold til andre unger, og etterhert vokste hodet ganske mye. Alle trodde det skulle gå bra da vi fikk beskjed om at den var godartet. Dessverre gikk det ikke å fjerne alt fordi den lå rundt hjernestammen. Han har gått gjennom cellegiftkur, uten virkning. Veksten på svulsten var enorm. Han ble operert en gang til i høst, men ble værre igjen rett før jul, og etter det har det gått raskt nedover. Hjertet mitt blør for mamman og pappan og lillebror. Hvil i fred nå lille venn. Håper du har det bra der du er
Mido Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 off så utrolig trist.... ble tårevått her... Håper du får vært der for henne dersom hun har behov for det... Så utrolig urettferdig... Det er jo det kjærreste man har...
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Huff, så forferdelig......Så trist. Og stakkars foreldrene. Det må ha vært et mareritt for dem, hele prosessen. Livet er så urettferdig.
Gjest stockholms tjej Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 å gud va trist jeg sitter her og griner,,jeg har mist min sønn med fast i svangerskapet,jeg føler sånn med henne...usch de finns ingen ord=( finns inget som kan ta bort smerten eller sorgen..... vet ikke va jeg ska skrive forutom at de gjør sinnsykt vond i mitt hjerte.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Så utrolig trist og leit å høre, helt forferdelig :'(
Tante Bassa Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Uff, ja dette var trist lesing. Det må jo være noe av det verste man kan oppleve som foreldre.
Trulte76 Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Stakkar lilegutt, og han har det nok bra der han er nå. Så trist han ikke fikk vokse opp. Alltid ufattelig trist å lese om så små barn som dør..barn i det hele tatt og unge mennesker. Stakkars familie og venner som må sitte igjenn med den enorme savnet og sorgen etter lille gutten. Sende masse varme tanker til familen Ja livet er enormt urettferdig til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå