Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg klarer liksom ikke å slappe av selv om jeg nå har begynt på min 13 svangerskapsuke. Vet selv at sjansen for SA er mindre nå, men det jeg er redd for er MA. Fins det ingen symptomer på at man har en MA eller noe annet man kan kjenne etter? Noen som vet når det er vanligst å få en MA etter 12 uke?. Jeg var til innvendig ultralyd i uke 12 og da var alt normalt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 de beste du kan gjøre er å slappa av,de er ikke bra med stress og angst for babyen. Men viss du ikke kan slappa av så ahdde jeg bedt om et UL. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hm, rart at ikke den ul du hadde i uke 12 ikke beroliget deg.. Jeg hadde også masse sånne tanker før uke 12, å var på ul i 12 uke å alt sto bra til.. Da ble de tankene nesten helt borte. Har selvfølgelig litt ennå, men det er jo ikke bra å gå å bekymre seg for mye.. Hjelper veldig å få jordmor til å lytte på hjertelyden når man er hos henne.. Har du hørt hjertelyden? Syntes ikke du skal bekymre deg så mye
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 joda, jeg ble beroligget når jeg var der, og det var jeg også første gang jeg var til ultralyd i uke 8, men så kommer uroligheten tilbake etter noen dager. Jeg skal til fastlegen førstkommende mandag og da skal han høre etter hjertelyden.. Ellers har jeg jo sett at hjertet har slått både i uke 8 og i uke 12. Blir kanskje bedre når magen blir stor og jeg blir bælfeit som kjæresten min sier.9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå