Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Eg skulle være med på min første Buzzadorkampanje no...Nestlè Drikki.... Det sto at eg skulle få det i posten 28.februar...har fortsatt ikkje fått noke. er det noken andre her som sliter med det samme?
*ale* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Får ikke opp noen kampanje, ikke fått mail heller Møkkabæsj..
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 samme som*ale*.. irriterer meg så sinnsykt grønnjævlig at jeg ikke får noe som helst,ingen mail,ingen kampanjer,ingen forbanna ting..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Må sei at det virker noke uprofesjonelt det her då....eg har fått kampanje, men får ikkje produkta..og dokke har ikkje fått kampanje engang.
1stor1liten =) Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 har sendt dem en mail jeg, har heller ikke hørt noe siden disse extra drposene
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke hørt et pip... Vi får beskjed på mail, sant? Eller må vi logge oss inn?
*ale* Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Måtte logge meg inn på den extra kampanjen iallefall..
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Hei. Jeg har ikke fått drikki enda jeg heller. Men jeg tror vi skal gi de litt mer enn en uke :-)
lenej :o) Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 jammen den kampanjen var jo bare forde med barn i rette aldersgruppe da.. som mini f.eks, er nok for stor så vi har ikke fått. og når det er kampanje, må du jo inn på sidene å anmelde deltakelse. altså, melde deg på. skjønner? det kommer ikke automatisk..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Eg har melldt meg på den drikki kampanjen. Fikk tilbud om den. Jentungen er litt over åtte måneder, så ho er i rette alderen og.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 jeg har jo meldt med på det der for drit lenge siden men det kommer jo ikke opp noen kampanjer eller noe,ikke får jeg mail heller.. skjønner ikke noe ..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Dette stod jo mailen fra dem da jeg registrerte meg. Den første forsendelsen kommer vanligvis automatisk, men iblant sender vi deg en e-post der du skal melde deg på kampanje). Forsendelsen med produktene inneholder en folder med alt du trenger å vite for å gjennomføre og rapportere den første kampanjen din. I forkant av kommende kampanjer kommer vi til å sende deg en e-post med en innbydelse, og du da velger du selv om du vil være med.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 Jeg går også å venter på den drikki saken, har meldt meg på inne på min side, men ikke fått noe i posten enda...
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 ja det stod noe sånt i min også.. men har ikke sett snurten av noe som helst.
roxanne Skrevet 5. mars 2008 #20 Skrevet 5. mars 2008 Ei venninne av meg skal prøve ut et sinnsykt bra dampstrykejern som hun sikkert får til odel og eie. Heldiggris. Nå har jeg oppdatert profilen min der så jeg håper at jeg hører noe :-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #21 Skrevet 5. mars 2008 jeg har også bare fått extra drops kampansjen, har ikke hørt en pøkk etter det...hverken mail eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå