"prøve-frøken" Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Får du opp noe mnd evt en liten spire blir født? Kjønn og forløp? J141174 H281074 Klemz
Mamalari Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Får opp at dere vil få en liten gutt.. Litt usikker på om det blir fødsel i 08 eller 09. Men føler at det er veldig nærme, så tror det kan være en liten 08 baby, altså at du er gravid nå. Blir spennende og se.. Håper du kommer med tilbakemelding når du vet resultat:)
"prøve-frøken" Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skal teste på mandag,så jeg skal selvfølgelig gi deg tilbakemelding!Føler meg egentlig ganske sikker nå....vet ikke hvorfor,men alt føles anderledes enn de 14 andre pp jeg har vært gjennom:)Er øm i livmora,og hadde noe som kjentes skremmenes likt ut som festesmerter ei uke etter eggløsning! Det som er ekstra morsomt hvis det har klaffet nå,er at du i januar sa at jeg kom til å teste positivt i mars:))Spennende!!!!! Vil samtidig takke deg for kjappe og hyggelige svar:)Det har hjulpet meg mye disse måndtene:))
Mamalari Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Høres bra ut dette. Blir så spent på dine vegne¨. Håper virkelig det har klaffet for deg nå. Kommer til å vente spent på tilbakemelding fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå