Gå til innhold

Fly i juni


Katha_

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er invitert til Island i juni i forbindelse med jobben. Noen som har erfaring med flyturer og graviditet? Har lest at det antageligvis ikke er farlig i denne perioden. Jeg vil da være ca 22/23 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, eg leste på norwegian trur eg at du kan fly inntil to uker før termin:D eg skal te kroatia når eg er nesten 7 måner på vei... håpe de går fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anser jeg som null problem. Jeg fløy tur-retur Brasil da jeg var 6 mnd på vei sist. Så god tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uproblematisk. Da jeg var gravid sist, fløy jeg mye. Men den siste flyturen som jeg hadde ca. en måned før termin, var anstrengende. Da hadde jeg så vondt i ryggen husker jeg, og det var så trangt og vondt å sitte på flyet. Men de andre flyturene var helt greie. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt samme problemstilling.. Tur med firmaet til en eller annen by i Europa (de har ikke bestemt det ennå), men jeg vil da være ca. 7-8 mnd på vei.. Jeg husker rett og slett ikke fra forrige svangerskap hvordan jeg hadde det da.. Er jeg i form til å dra på storby-weekend da? (så vidt jeg ikke har noen plager med rygg, beggen eller noe)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...