hvemerjeg? Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Gutten vår på 1 år, har diare på tredje dagen. Han drikke masse; vann, eplejuice og farris. Men hva er greit å spise og hva er IKKE greit å spise. Frukt, brød, grøt, middag osv...?
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 banan,noen får løs mange andre hard så d kan gå begge veier!prøv det åsså blåbærsaft d fkke j tips om men ikke prøvd d.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 blåbærsaft hjelper nesten med en gang her i huset, når den værste sjauen er over. Jeg pleier å la de få ut viruset uten så mye " mas", og når de ikke bæsjer /spyr ofte lengre så kjører jeg på med blåbærsaft, bare små skjeer i begynnelsen. Når jeg ser de holder på det, så gir jeg mer og mer til det stopper diareen- god bedring!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Potetmel er det stivelse i, bland det med vann eller blåbærsaft.
Lykkekløver Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Banan, blåbær og kokt most gullerot hjelper mot diare. Melkeprodukter holder du han unna til diareen er over. Hvis han spiser grøt så kjøp grøt som det ikke er melk i.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 På baneklinikken sa de at en må unngå melkeprodukt, inkluder biola. Overkokt gulerot som er most, og raspet eple var det første gutten vår fikk der oppe. Unngå fett også. Vil en gi brødmat er loff, som er lite fiber i, og helst uten mye fett fungere. Kjeks er mye fett i Grøn banan skal binde magen, og moden få den løsere.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 glemte avkok og alt av blåbær. Min gutt fikk byggavkok blandet med blåbærsaft på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå