ape Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Noen som har erfaring med denne typen ski. Og Hvilken str har dere i forhold til kroppslengde? Tror dere 20 cm kortere enn kroppslengde blir for snaut??
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Carving ski er toppers!! Myye bedre enn de lange slalåm skiene:-S Tror ikke 20 cm kortere blir for snaut, snarere passe. Mine er også en del kortere enn meg..
cherry coke Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Carving ski er vel det eneste som gjelder for tiden=) Jeg har alltid hatt korte ski. Til og med slalomskiene mine var 1.50 og jeg er 1.73. Mye bedre at skiene er litt kortere. Jeg føler selv at jeg har bedre kontroll da. Carving ski SKAL væl være en god del kortere. Tror 20 cm kortere skal være greit. Men hør med butikken, rekner med selgeren har litt mer peiling=) Ski er gøy! Kos deg=)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 mine carvingski er 10 cm kortere enn meg.. jeg er 170 ca, skia er 160...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå