Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor venter den forbanna snøen til mars med å komme?? Argh!! Nå har det regner siden desember, og jeg var klar for sol og vår... Men neida - her snør det så tett at jeg knapt ser bilen utenfor. Blæ...
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 her også =) men jeg syns det er koslig med snø =) sååååå koslig,elsker å gå tur når det er hvitt ute og det daler ned søte snøfnugg =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 snøSTORM kaller jeg det. Dritt.....
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Uuneei:-p Klar for vår og varm vind sjøl jeg nå... Har ikke snøen kommet før mars får den jaggu vente til neste år med å vise seg igjen!! Sittet og fundert på hvilke blomster jeg skal ha i verandakassene mine jeg... Takler ikke snø nå!! *gå bort gå bort*
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 He he, syns du virkelig? Jeg er glad på ungene sine vegne, men kan ikke fordra det selv. Liker ikke å kjøre på sånt føre heller :-/
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 ja det er nok som min samboer sier: "du liker kun snø fordi du ikke har lappen" hehe =)
maisel Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 jeg er heller ikke noe glad i denne sneen som har kommet, men det er heldigvis meldt litt regn her utover i resten av uka så da får vi krysse fingrene for at alt forsvinner. selvfølgelig litt trist for storebror her da.. han syns jo det er kjempe stas med snø.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Ja, jeg er enig med han. Sitter her og og gruer meg til jeg skal hente eldstemann etterpå... Har hatt lappen i 13 år, men det er jo så sjeldent sånt føre her, at man blir jo ikke erfaren nok. Usj..
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Huff.. Her har vi hatt mye snø.. Vært sol denne uken.. Men nå fryser det og skal bli snø ;
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 ja jeg skjønner ikke at folk tør kjøre på sånt føre jeg..når vi kjører og bilen glipper i en sving eller noe,er helt nervevrak jeg..sambo er rolig som fy.. liker heller ikke kjøre på sånt føre selv om jeg bare er passasjer...skummelt...=S
cherry coke Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Her var det nydelig i går med snø på bakken, solskinn, masse barn ute å lekte...Da er det fint!=) Men i dag....SNØSTORM med regn i ufta (eller noe i den duren). Skikkelig drittføre. Går nesten ikke an å bevege seg ute....ARGH!! Her i vest ligger jo aldri snøen i mer en en dag=(
*ale* Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Trening... Gode dekk, sett bilen i 2. gir og gi gass.. Morro med sleng og brekksleng... Full firehjulsskrens i svingene hehehe.. Call me Schanke:)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Gidder du hente eldstegutten min etterpå da? ;-) *Angst*
*ale* Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Hehe.. Lett:) Hadde en mer...shedes.. sjedes... whatever Gëlendewagen en gang, det var moro det:) Kom meg igjennom alt av svære snøskavler:) Er visst litt harry her hører jeg.... hehehehe... Åssen skrives merchedes... sjedes... shedes...???????????????????
*Rutletutt* Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 HATER snø! Koselig for ungene når den først ligger på bakken, men er ikke koselig for noen når det blåser surt og snør og snør og snør! Blæhhh...håper det går over til regn snart...jeg må få samboer til å hente i bhg i dag, ikke f.... om jeg tør å kjøre en meter engang med to unger i baksetet sånn som det laver ned her:o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå