BellaSuz Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er i uke 34 nå, og kjenner jeg dovner bort i hendene om natta og når jeg har armene høyere opp enn brysthøyde. Jeg blir sprø! Det er stort sett de tre første fingrene som dovner bort, dvs tommel-peke og lang finger. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Tenkte på fysioterapeut, da ryggen har kræsja helt de siste dagene.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 det er nok karpaltunnelsyndrom Les mer om dette her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321218 jeg hadde også dette mens jeg var gravid, men ble mye bedre etter fødselen, er imidlertid aldri blitt helt bra igjen -men det er visst mange ulike grader av dette. jeg var ekstremt hoven/full av vann i det svangerskapet så tror det hadde mye å si.
BellaSuz Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Takk for tipset! Jeg har ikke noe vnn i kroppen da, så det er ikke det...men lurte på om det er et vanlig gravid-syndrom eller om det var en nerve i klem i ryggen...
lille sprelle Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Fort gjort å dovne bort i armene når man f.eks. ligger på dem.... Kan være noe i klem i ryggen også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå