Gå til innhold

Hvordan møttes du og din mann/samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte min gjennom felles venner, jeg kjente flere av hans søskenbarn og vi skulle på spansk vinkveld. Det var da jeg traff han første gangen.. så traff jeg han neste gang på sjøen- vi fartet i båten hans med flere.. så traff vi hverandre en siste gang før jeg nærmest flyttet inn hos han:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fest:)

Skrevet

Vi møttes på en hyttetur som jeg aldeles ikke ville være med på,men ei venninde av meg tvang meg med,da var jeg 15 og han 21,hun var forelsket i en kamerat av min mann som eide hytta...,så da var det kjærlighet ved første blikk.

Skrevet

Paa jobb

Skrevet

Traff sambo gjennom ekskjæresten min, faktisk. Jeg og eksen hadde gjort det slutt på mars et år, men vi har vært gode venner etter det. Samme året vi gjorde det slutt kom han på besøk til meg for å feire 17.mai, og hadde da med seg en kompis. Var ikke helt ferdig med eksen ennå da, så brydde meg ikke så mye om denne kompisen han hadde med seg. Hilste på'n for å være hyggelig, liksom.

Men etterhvert ble jeg og eksen bare kompiser uten noen andre følelser, og på en fest så dukka denne kompisen til eksen opp. Han spanderte drikke og snakka om det ene og andre uten å være påtrengende. Vi utveksla tlfnr og han begynte å sende meg sms. Det førte til en date, som etterhvert utvikla seg til flere dater. Etterhvert bestemte vi oss for å prøve, selv om vi hadde holdt tilbake pga eksen min. Jeg snakka med eksen min som sa at oss to var helt ok for han, og nå har vi vært sammen i 7 år og har to jenter sammen. :)

Og vi er gode venner med eksen min og dama hans. Jeg har ingen barn med eksen min da....så kanskje derfor ting fungerer så greit... :)

Skrevet

Møtte første gang 3 år før vi ble sammen.. Møttes på en fest gjennom han jeg var sammen med.. Så ble det slutt mellom oss, og satt i samme styre i BU.. 3 år etter at vi møttes første gang kom han hjem til meg... Trodde egentlig ikke at det skulle bli noe seriøst ut av det.. Men det ble det jammenmeg :D

Skrevet

vi flytter fra hverandre da!

men vi møttes på byen. jeg hadde egentlig date med en annen gammel flamme. men vi hadde vel datet mange ganger tidligere og vært kjærester i to korte perioder, så det var dødfødt.

men vi hygget oss på byen. han fikk fort kontakt med en jente, mens jeg surra nå rundt der.

kjøpte meg en øl i baren, men så virka ikke visakortet mitt. stod noen gutter i baren, og en av de betalte for meg. ble stående å prate litt med de. forstod ikke så mye for de var danske.

en som het jesper tok fram tissefanten sin. "sambo" ble flau og dro meg med ut. der satt vi å pratet på trappa. helt til vi skulle hjem.

min svigerinne skulle hente meg, men kom ikke. hadde sovna og hørte ikke telefon. ikke hadde jeg penger heller. så jeg takket ja til å sove i bilen til "sambo" til toget gikk.

om morgenen var jammen togkortet mitt borte også, så han kjørte meg hjem.

så sms et vi en stund......... før han kom på besøk. ...

Skrevet

fadder uka på skolen... han var fadder, jeg var fadderbarn...=)

Skrevet

På by'n! Men det skal legges til at jeg kjente to av brødrene hans i fra før.

Skrevet

Da vi var 9 og 11 år gamle!

Tok opp igjen kontakten ca 9 år senere, og vips så ble det oss!!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Vi møttes på jobb. Han var ny, og jeg skulle ha omvisning og opplæring av ham. var dritnervøs når jeg så ham. tenkte ikke på annet enn hvor forferdelig jeg så ut...=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...