nr.2 på vei =) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 er i 13.uke nå og var på gyn.undersøkelse i går....hadde veldig vondt i magen i går kveld og begynte å blø litt, ikke friskt blod, men brunlig..... flere dette har skjedd med? kan det være noe galt?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det har jeg. I alle fall to ganger og på begge disse gu'ene ble det tatt celleprøve. Ble det gjort på deg? I så fall kan det jo hende det er derfor du nå blør, det er nemlig ikke uvanlig.
nr.2 på vei =) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 det blr ikke tatt celleprøve, ble bare sjekket at alt såg greit ut og hvor stor livmora var....alt såg og kjentes greitt ut sa gynekologen, kan det kanskje være at det ble ei rift eller no?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 legen min sa når jeg var på gynekologisk skjekk at det var normalt å blø noen få dråper, men ikke å ha mye blod. han sa det etter han hadde tatt celleprøve.
Silje`mor Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tok gu når jeg var i uke 12, småblødde litt etter. Tror det er veldig normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå