Smula 80 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Huff... Sliten og lei, og vil føde... Alle sier jeg ser så frisk og rask ut, men skinnet bedrar... Var hos jormor i dag, og hun strippet meg. Hun sa hun ikke kjente noen "livmortapp", 1 cm åpning, kjente hodet og alt var mykt og fint!! Skulle ønske det skjedde noe her... Har termin 14/03 (mens termin 10/03)
vipsen*en av hver* Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 hei.. jeg slenger meg på her og.. 5 dager til termin og VELDIG FØDEKLAR.. hodet er kommet godt ned i bekkenet og det presser på skambeinet.. skal til jordmor i morgen men har ingen tro på at ho gjør noe.. tror ikke det er vanlig her.. Jeg har en gutt på 2 1/2 år som jeg ikke kan leke med så jeg har dårlig samvittighet overfor han.. Kom ut no lille venn.... Har prøvd sex men ingen resultat... Ser noen vasker og vasker men det orker jeg ikke.. Har lyst å legge meg og vente til fødselen starter... Fikk 4 dager før så var litt innstilt på å få litt før denne gangen.. selv om jeg har noen dager igjen enda.. Men på fredag kommer ungene til samboeren og jeg blir stresset av å tenke å komme hjem til fult hus.. De bor her en uke om gangen.. samboeren får ikke fri etterpå å kan hjelpe meg så må klare alt selv... phu.... ja ja.. går vel seg til det og..
Smula 80 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Sender litt fødestøv til oss jeg+++++++++ I håp om at det skjer noe snart.... :-)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Vil også være ferdig nå!! Termin i dag jeg, klar for knøttet mitt nå!!
*Wimsey* Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 hei hei.. jeg har termin den 15 mars.. men er så klar så klar... har gått med 3 cm åpning siden onsdag forrige uke.. nå vil jeg ha henne ut... så nå sier jeg bare.. FREDRIKSTAD sykehus, nå kommer jeg... (hehe, vi får se da vettu..) jeg som trodde at den spennende hockey kampen som vi vant i går skulle gjøre susen.. men neida.. her er det ingenting som hjelper... heia comet
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har termin 25. mars, men er allikevel veldig klar! Har hatt mye vondt, er sliten og sover dårlig, så jeg gleder meg veldig til at det skal begynne å skje noe! Venter nr. 2, og førstemann ble født på termin, så vi får se hva h*n her bestemmer seg for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå