Caity<3 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Når er det den mørke streken over magen dukker opp egentlig? Noen som vet? Hilsen meg som håper (4dg over IKM)
kattungen Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vet ikke om dette er varierende fra person til person, men husker at jeg ikke fikk den streken før jeg var 6-7 mnd på vei. Tror den bla annet kommer fordi magen vokser. Uansettt ykke til og håper du er gravid:)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Heia! Det jeg har lest overalt, er at en får denne streken på magen fordi magemusklene deler seg. Så en er vel ganske langt på vei når den dukker opp vil jeg tro..
Knotten & lille persille Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hormonstripe kalte jordmoren min det, vet ikke hvorfor den dukker opp:) Jeg får den ca en uke før tr, en tydelig indikasjon på at tanta er på vei. Hadde den ikke før jeg hadde født barn da vel og merke, da jeg var gravid kom den ca i 7. mnd.
Qvinde Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 I bladet "gravid" står det at den dukker vanligvis opp fra uke 14, og er grunnet pigmentforandring i huden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå