Gå til innhold

Er det mange overtidsdamer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....jeg er lei! Hadde termin på søndag, og fødte på termin sist. Overtid er kjedelig, selv om jeg vet det er helt vanlig...........

Er vi flere her, eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin 1.mars. Jeg holder på å fly på veggen!!!! Var hos jordmor i dag, hun undersøkte innvendig, var ikke moden ennå. Bestilte time til overtidsvurdering 11.mars. HÅper inderlig jeg føder før det! Blir gal av å vente!!! Fødte dagen før termin sist gang. Naturlig og fint var det. Nå er jeg redd det blir igangsetting og mas og overvåking. Æsj! Lei altså!

Skrevet

3 dager på overtid. hadde termin 2 mars. syns egentlig det er greit å gå på overtid jeg. skulle egentlig ta keisersnitt 28 mars pga. at han lå i seteleie, men han snudde seg tilbake igjen. syns det er koselig å vente på han.. får tenkyt på masse ting jeg hadde glemt. klem

Skrevet

Melder meg på her jeg.. 12 dager på overtid.. Hadde termin 22 feb, men fortsatt ikke noe baby.. =(

Skrevet

samme som deg.. hadde termin på søndag..

kjipern å bare sitte her å vente

Skrevet

hadde termin i går, 4. mars.. så jeg er ikke såå lei enda.. prøver å se d posetive i det.. kan enda gå på kafe, å sitte så lenge jeg vill. kan enda ligge så lenge jeg vill i sengen å slumre på morningen..

meen jeg blir vell helt sikkert mer og mer motløs i dagene som kommer... Vi får bare kose oss med magene våre i mellomtiden:))

Lykketil alle dere som har passert termin:)

klem

Skrevet

Jeg hadde termin 27feb. så det blir akkkurat en uke over termin idag.

Må si at jeg har vært velig positiv til nå, ungen kommer når han kommer.

Men plutselig føler jeg aldri vil komme :(

Så får jeg ikke sove noe på nettene for tiden så er rimelig sliten, jm mente det kunne være grunnen til at fødselen/riene aldri kommer skikkelig igang.

For rier har jeg hatt masse av, men de dabber av....

Så nå når jeg har gått å kjent på disse smertene over en tid har jeg itilegg begynt å grue for fødsel, noe som ikke hjelper på søvnen.

Dett har jeg ikke tenkt på føre termin.

Rart hvprdan tankene plutselig forandret seg der.

Men han kommer jo når han kommer, så det er bare å smøre seg med mer tålmod!

Skrevet

eg e ei uka på overtid imårra..hadde termin 28.februar..bynne å bli ganske spent å utålmodi, så eg syns den kan komme no snart..=) har prøvd alle triks i boka for å sette i gang fødsel, men d e ingenting som fungere på meg..så den kjæm vel når den e klar..=)

Skrevet

Hadde termin i går, 4. mars. Er førstegangs så er forbredt på at det enda kan ta noen uker, men vil jo så gjerne ha babyen min nå!!!! Skal på kontroll på sykehuset på fredag pga høyt blodtrykk, så får se hva de sier da.

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...