Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Vet det ikke er lov i Norge, men om du hadde sjansen, kunne du tenke deg aa vaert det? Hvorfor/hvorfor ikke??
balsam Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 det kunne jeg! men ikke for en fremmed.. måtte vært for noen som stod meg nær!! tenk å kunne gitt den fineste "gaven" man kan få!! skulle gjerne stilt opp for fks søstera mi, eller bestevennina mi=)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde aldri greid å gå gravid i 9 mnd'er for så å gi fra meg barnet.... Aldri! hehe.... Hadde følt det som mitt uansett! =) En homofil kamerat spurte meg faktisk om jeg kunne vært det for han, men jeg sa pent nei
WP-TLogPeanut Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Aldri i verden! Fordi jeg ikke synes det var noooe kult i hele tatt å være gravid...
Tia med 2 ♀ Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Nei kunne ikke det, tror ikke jeg hadde klart å ta avstand nok fra livet som vokste inni meg til å klare å gi det fra meg etterpå. Greit det ikke er ditt egg (stort sett.) men barnet vokser jo inni deg alikevel. Desutten har jeg ikke hatt de enkleste svangerskapene.
nickoline og supermann Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Nei tror ikke det. grunn. er at jeg har hatt et tungt svangerskap. hadde ikke giddet å være syk , samt proppet av hormonsprøyter og dritt for småpenger... er det ikke ca 100 000 de får?
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Ja det tror jeg jammen jeg hadde klart helt fint. Jeg har ikke noe forhold til barnet i magen. Har ikke hatt det de to gangene jeg har vært gravid. Forstår ikke helt at det er et barn der inne.
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Nei, og er glad vi har den loven. er forr egg donasjon, det burde de ha lempa litt på synes jeg. Men er redd at hvis de hadde åpna for surrogatmødre så hadde det kommet til å satt press på endel til å bære fram unger for venner/familie som selv ikke var i stand til det siden noen da hadde fått dårlig samvittighet siden det tross alt var "lovlig"... Å avse noen egg er noe helt annet, det hadde de fleste klart uten å fått noen men i etterkant, nå er det mye mere komplisert enn å "fikse" en sædskvett, men tror det hadde vært overkommerlig for mange. Jeg hadde gjerne gitt min søster egg hvis hun skulle trenge det en gang..
Odine! Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Nei. Det er ikke så kult å være gravid, og jeg tror jeg hadde savnet barnet veldig.
En Prins + Prinsesse Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 jeg kunne vært det trur jeg!! men bare for mine aller nermeste..
Candy girrrl Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Eneste gulleroten for å være gravid er at du skal bli mamma og den ungen skal være MIN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå