Lucy79 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er det noen som vet om man kan være sykemeldt i en deltidsstilling i offentlig sektor, men alikevell jobbe 100% i privat sektor? Min søster og jeg har en diskusjon gående og vi trenger å finne ut hvem som har rett:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Det kommer kanskje an på om du har hatt begge stillingene samtidig? Jeg vet iallfall at det går an å være sykemeldt i en delstilling i offentlig sektor og allikevel jobbe delstilling i privat sektor. Men jeg vet ikke om det går an i den situasjonen du beskriver.
Lucy79 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Nei det er akkurat det... jeg får vel bare ringe NAV og spørre de. Har begge stillingene samtidig. 100% på legekontor og annenhver helg på sykehjem. Ryggen hennes har slått seg vrang og klarer ikke å jobbe på sykehjemmet før den har blitt bedre.
nickoline og supermann Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 vil tro at hun kan være sykemeldt fra den ene og ikke den andre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå