Momlegåsegg Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Noen som har hatt det? Når fikk dere det? Og blødde dere mye/lenge. ?
Kristin -75 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Min var i hvert fall kraftig nok til aa lure meg... men saa kom graviditeten veldig uventet, da. Kom vel paa omtrent samme tid som jeg skulle ha hatt mensen, tenker jeg, og varte i 3-4 dager, blodde ikke mye.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 kristin-75: ca hvor mye blødde du? Måtte du bruke bind liksom? elelr tampong, alt etter som hva du bruker;)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde, tre dager på rad tre dager før IKM. Fikk litt rossa blod på papiret en gang per dag. Så ikke snakk om noen blødning, kun blod på papiret.
Momlegåsegg Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Takk for svar. Haddde bittelitt blod på papiret i sta. Har ikm i morgen. Føler ikke mensen er på vei heller. Så er litt spent.. Er litt rar i magen i dag.. huff.. blir spennende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå