Gå til innhold

Klær i bhg... Blir så oppgitt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er aldri bra nok jo. De skal ha to av alt og da mener jeg ALT. To regndresser feks til tross for at han har to vanntette parkdresser + en regndress.

Masse klaging på at klær er vanskelig å sette på får jeg også. Herre jemen! Jeg kjøper dresser best i test feks. Og sko er jo ofte vanelig på de minste da...

Sender de en epost og ber de komme med ei liste over godkjent tøy med utsalgssted jeg nå altså.

Er det slik hos dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes spesielt ut. Ikke noe sånt hos oss, har ikke fått noen klager på klærne..

Skrevet

Nei, absolutt ikke. De sier aldri noe uansett ;-)

Vi har én dress og ett regntøysett hengende i barnehagen. Vanlige klær ligger det mye av (gensere, strømpebusker etc)

Men han er jo 3 år og 3 mnd da, er sikkert litt lettere enn en liten tass :-)

Skrevet

Nei. Jenta mi har en dress og en regndress, ett par støvler og ett par gore tex. Har kun fått skryt for utstyret. De kan vel ikke forlange at du ska ha dobbelt opp av alt, vel?

Skrevet

Nei i vår bhg klager dem ikke, på annet enn skoene til gutta som dem alltid setter i varmeskap slik at dem ødelegger stoffet og da ikke er vanntette etter dette :P hehe...

Det vi har større prob med er klær som forvsinner, selvom vi bruker navnelapper. Men dette er nok min eldste som slenger rundt seg, ikke bhg personalet.

Skrevet

Har aldri klaget noe her. Selv ikke på at klærna er møkkete. Tar med utedressen hjem til helgen og vasker. Kjøper ikke to vinterdresser til 1000 kr stk. Har aldri sagt noe til at vår har for øite klær. Passer på at han har ett skift ekstra hele tiden. Vi har en regdress og en vinterdress der nå. Om vår/sommer og høst har han den vannavstøtende dressen.

Skrevet

hos oss sier de aldri noe. kun påminnelse om bytting av sko og varmer/kaldere tøy ved årstidskifte.

da i felles skriv.

Skrevet

I alle dager. Høres sært ut ja.

I vår barnehage har vi en kjempegod dialog, og ungene har ikke to av hvert hengende i bhg. Er dressen våt, bruker de regntøy til dressen er tørket. De har jo alltid nok av ull og varmt til å ha under, slik at de ikke fryser.

Noen klær er vanskelig å ta på, men sånn er det bare. Troll dressen til jr er ikke spesielt "brukervennlig" på det feltet - men de har bare skrytt av at dressen han ser så varm og vanntett. Det er jo flere andre som har samme type dress...

Skrevet

Jeg har jobbet i barnehage i mange år og er sjokkert over at de forlanger 2 av allt. Man kan ikke forlange det er tross allt ikke alle som har råd til å kjøpe dobbelt opp av ting.

Og ingen klær er vel så vanskelig å kle på, da høres det ut som personalet er veldig uerfarene......

Hadde faktisk gitt beskjed om at han har de og de klærne og det må være bra nok. De kan jo faktisk ikke gjøre noe om du nekter å skaffe mer/nytt.

Skrevet

hos oss skryter de også av trolldressen.

Skrevet

Nei du sier noe.... :/ Har bedt de sende meg ei liste over "godkjent" tøy jeg så får vi se.... :)

Han har tre par sko: cherox + goretex støvler fra skofus og sorel støvler.

Hauger av ull og bomullsklær.

To par vannavvisende votter med ull inni + et par gummivotter.

1 reima + 1 troll dress. Troll dressen er problemet pgs det løse foret.

Regndress fra Skogstad.

Hauger av luer, finnlandshetter og halser.

Kjenner jeg blir litt fotvila! Handler jo i beste mening og det er ikke akuratt billig det han har heller...

Skrevet

30+

Skrevet

Begynner nå å lure om vi har barn i samme bhg.... hehe... slik er de på vår også, krever lissom å ha to av alt... uff!!

Skrevet

Oj!

Thi-hi, de hørtes ut som barnløse fjortiser!!

Hm, det blir dyrt for de som har mange barn da.

Jeg tror jeg må logge av - må ut å kjøpe ca. 8 dresser og 5 regntøysett til...

Ha en god dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...