Budeia og lillegutt Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg lurer på en ting... Er nå gravid med nr. tre, og føler jeg har god kontroll på symptomer og tegn og alt det som følger en graviditet. Men... er litt overrasket denne gangen, for er alt annet enn blid på min "bedre" halvdel. Jeg vet at det følger en del humørsvinginger i denne tilstanden, men tidligere har det fungert slik at selv om jeg har gått fra blid til sur på null komma niks, så har det ikke gjort meg i tvil om han er "rett" eller ikke.. Jeg har to barn fra et tidligere forhold, og dette blir vårt første barn sammen. Barnet er planlagt. Han er helt fantastisk, og noe mer passelig enn han finnes ikke for meg. Vi har et trygt og fint forhold, og han gleder seg helt vilt til å bli pappa. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg, og jeg har det som plomma i egget. Likevel er jeg i tvil flere ganger om dagen nå, om det er rett å få barn med han, om vi klarer dette, om jeg ender opp alene igjen osv. Bekymrer meg for alt, og blir sur for den minste ting. Han fortjener ikke dette, og har dårlig samvittighet like ofte som jeg blir sur.. Har alle det helt topp med sine kjære nå som dere venter barn, eller er det flere som har det som meg? Skal jeg gå sånn i 7 mnd til, er jeg redd jeg ødelegger mer enn jeg gjør godt... Setter pris på mange innspill Og evt. gode råd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå