Piri Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Skal til legen og få svar på MR. Har vært gjennom alle mulige undersøkelser i løpet av et år nå og ingen kan fortelle meg hvorfor jeg har vondt. Stygt å si det, men jeg håper legen finner noe på MR'en. Er så lei av å gå slik å ha vondt hver bidige dag!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Alltid godt å få svar, selv om det er grusomt å gå og vente. Hvor du har vondt da?
Piri Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Får noen infernalske smerter-rier mellom bryst og magen på venstre side. Bak ribbeina en plass... Har gått slik i over ett år nå. Begynner å bli deppa av hele greia.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Huff, ikke noe godt. Klart en blir deppa, og spesielt når en ikke vet hva det er. Håper du får svar i dag da, og at det er noe "enkelt" som kan fikses på :-) Lykke til hos legen
Piri Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Takk for det. Prøver å trøste meg med at det i hvertfall ikke er kreft....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå