Miaria. Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Skal lage komper,men tupperoppskrifta mi er borte vekk..... Å husker ikke alt i hodet... 2,5kg poteter, halv pose potetmos, salt,men hvor mye mel og potetmel da????:/ Noen som kan hjelpe meg?????
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Tips: bestille Pizza... komler er ikke godt ÅkkeSom
lilleluna7 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Komper, er det det samme som raspeballer, komler eller poteball?
lilleluna7 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det er deilig! Kokte ei diger gryte sist søndag :-) Men du spurte etter oppskrift. Nå skal du høre, har du sjekka på butikken om de har melblanding for sånt? Her selger nemlig både kiwi og spar, helt sikkert meny etc også, slike. Til og med mor mi har begynt å bruke denne melblandinga. Det er bare å måle opp hvor mye du skal lage og la de stå å svelle i ti min. Så skal de småkoke i en time. Jeg har brukt blandinga som lages av Stangeland Mølle, men vet at også Regal har kommet med slik blanding. Trenger ikke å skrelle poteter å ha i. Det går så fort å frei, og så smaker de supert! Lykke til!
Miaria. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Det har æ aldri sett gitt!! Får ta en titt i butikken når æ skal til byen etterpå.. Hørtes jo ut som en smuuule mindre jobb:) Takk takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå