3finebarn Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvor mye gikk dere ned over tid??? Jeg har tatt de i 14 dager og gått ned 3 kg. Håpte alt skulle rase av:) Spiser dere mye mat, trener mye??? Jeg har gått endel på tur og har vel halvert porsjonene med mat. Trenger noen tips:)
Mamma+2 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har også lest mange fantastiske historier her inne om at kiloene raser av på enkelte....det er nok de færreste.... Jeg har selv brukt tablettene i flere uker og gått ned totalt 2 kg! Det jeg føler har vert det beste med de er at jeg ikke har SÅ stort søtbehov...ellers syns jeg ikke de har noe for seg. Det er desverre slik at det ikke er alle de fungerer på...jeg er nok en av de..... Men 3 kg på 14 dager er jo endel da...mer enn 1.5kg i uka bør man vell ikke gå ned sier de som har peilig...
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 jeg har gått på de i 1 og halv mnd. har gått ned 4 kg totalt . altså ikke det store tapet. Spiser stort sett bare sunn mat og har som du redusert mengden mye. Trener 2-3 dager i uka. Rører ikke godteri, brus osv. Jeg som var sjokoman har spist tilsammen 1 sjokolade bar tilsammen på denne tiden. Så jeg har mista helt søtbehov og er egentlig sjelden sulten , men prøver å få til 4 måltider daglig. så slik at de hjulpa meg.
3finebarn Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Hei:) Takk for svar:) En blir jo så gira at en skal gå ned mange kilo, men det tar nok tid. Jeg er som dere, er sjelden sulten, har har nesten ikke søtbehov. Før jeg begynnte spiste jeg sjokolade hver dag. Men nå er det ikke ofte. Og det er jo bra:) Nei en får bare ha tolmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå