Trollmora Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hipp Hipp HURRA! Hipp Hipp HURRA! Håper det blir en strålende dag )
dritgrei hei hei! Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hurra for bursdag!!!! Håper alle ungene er på ditt lag!!!!!!! og at de leker leken og er snille og gode med mamman sin! klem fra
Karomamma Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer med dagen!!! Håper det blir en fin og koselig dag for deg, med kaker og kaffe og brus og snille barn og alt mulig!!! HAPPY BIRTHDAY
Plutseliten :) Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer med dagen!! Håper den blir flott,med pakker,sang og kaker. Kos deg, klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Grattis med dagen!!! Må den bli feiende flott, akkurat som deg:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 HHHHHUUUUUUUURRRRRAAAAAAAA!!!!!!!!! God bursdag til deg!
Sara Rompompei Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Hei og hopp og hurraaaaa Nå ble jeg jammen litt rørt.... Så søte dere er! Javisst har jeg hatt en flott dag! Så langt i allefall. Nå har jeg kost meg med deilig lunsj og 2 venninner med barn på besøk. Og jammen hadde de ikke snust opp at jeg hadde bursdag i dag de også. Pakker i fleng hadde de med.... Ungene mine har tegnet noen superfantastiske tegniner som jeg skal få etterpå. De er så fine tror jeg, for det lyser av ansiktene dems hihi Men den beste presangen av dem alle: JUNIOR ER FRISK OG RASK IGJEN!!!!!!!! Det er presang det! Så nå kommer dere nok til å se mere av meg her igjen. For jammen føler jeg at jeg har vært borte herfra leeeeeeenge. Og sånne superdamer som dere trenger jeg! Det er sikkert og visst! Klem til dere alle fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå