Gå til innhold

Kranglesiden legges ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe, du måtte inn og sjekke ja? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan da begynne å lure, for når man kommer inn med denne introen her

**Ps. Du går inn på eget ansvar! **

Også sletter de enkelt ord og tråder som inneholder ordet *fitte* eller andre støtende ord, så blir dette vel litt dobbeltmoral!!

I tillegg så forstår jeg moderator rett at man kan bruke ordet *fitte* i penere sammenhenger......................??

Skrevet

Poenget var da at men en del sutring av visse som ikke tåler å lese visse ting så blir det vel for mye diskusjon over hva som er lov og ikke lov........................så enden på visa legger de vel ned siden.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Neppe. Vi er for god butikk.

Skrevet

Hehe, ja men diskusjonen er i gang og jeg mener det er rett og rimelig å få konkrete svar her fra moderator når det gjelder dette emnet.

Hvis jeg syntes et enkelt nick på skravle er ekkel så kan jeg da sende mld til moderator hver gang de bruker stygge ord da.....................Det er det de sier med den hensikten de sletter andre innlegg,tråder og ord her nå.

For jeg er temmelig sikker på at de faste her inne hopper glatt over tråder de faktisk driter i, mens skravlehoppere og andre hoppere som kommer innom og føler det støtende å lese om visse ord........ja, da må man faktisk lure!

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Snurpfittenes tyranni er forsøksvis absolutt, men de legger ikke ned de mest verbale av oss.

Skrevet

De gjør nok ikke det, men som brukere har vi da rett på å få stilt litt konkrete spm her, OG få svar! For det er ikke akkurat første gang de har høvlet over med moddeknappen i et panisk forsøk på å roe ned andre..............................tror mer på hikkeanfall jeg!

Skrevet

ikke verst.. vi får vel prøve å krangle på andre forum i stedet da:-)

Skrevet

Kunne blitt spennende det..........for da sliter disse jævla anonyme surfittene med å gjemme nicket bak anonym knappen og mailboksen til hannah vil eksplodere pga for stort trykk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...