*ale* Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har fått gavekort hos de supersnille venninnene mine på 1400,- på spa. Greia er at jeg ikke helt vet hva jeg skal velge... Orker ikke noe heldagsopplegg med badegreier , siden jeg skal være alene.. Litt lyst på massasje, men også på sånn fargeanalyse.. Og fotpleie kanskje.. Hva er digg?? www.7himmel.no, helst den i Storgata:) Supert hvis noen har tid til å tipse en uerfaren spakunde:)
Piri Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg pleier å møte opp halvannen time før og dasse rundt i roma-badet og kose meg med alskens frukt og drikke og lese dameblader og slappe fullstendig av. Så er det massasjebad, kroppspeeling for så å bli innpakket i varmeteppe. Så følger en vidunderlig kroppsmassasje! De masserer alt! Helt ut i fingertuppene og øreflippene. Sovner som regel innen da. Noen ganger har jeg fotpleie før massasjen og det er også digg. Fargeanalyse har jeg ikke prøvd. Hvorfor bruke penger på det? Ta med ei god bok og nyt dagen din og skjem deg bort. (forresten så bruker jeg spa på gol)
Oledoledoffen Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Er ikke så veldig dreven spa-kunde, men kan jo fortelle hva jeg hadde valgt Aromaterapi tror jeg er veldig deilig. Har ikke prøvd det selv, men skal neste gang jeg får sjansen. I den delen er det vel også litt massasje (eller så kan du kanskje spør om det kan kombineres). Husk å drikke masse vann hvis du skal ha massasje, for ellers kan du få vondt i hodet pga. alle avfallsstoffene som kommer ut i blodet. Fargeanalyse er jo også supert for det er noe du kan ha glede av lenge, og som blir et godt minne om dine søte venninner på en måte Fotpleie er alltid bra!!! Stakkars små føtter som bare blir tråkket på hele dagen... en god idé å gjøre noe godt igjen for dem Jeg synes ansiktsbehandlinger ikke har noen særlig effekt hvis du ikke går der flere ganger. Har prøvd det noen ganger, og det er jo supert rett etterpå (eller dagene etterpå, kan fort bli veldig rød og "kokt" i ansiktet rett etter en behandling ), men så er det liksom tilbake til det gamle... hvis du forstår hva jeg mener... Jeg har ikke vært inen på siden og lest hva de har, men hvis du er til det, så er jo manicure også veldig deilig. Jeg har ikke særlig fine negler, og nøt derfor å få satt kunstige negler på til bryllupet. Men i en travel hverdag med små barn er det kanskej ikke så praktisk... Men luksus det var det Lykke til med valget, og god fornøyelse med oppholdet
Flickan Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 vet ikke helt hvilke behandlinger de har der du har fått gavekort, men jeg syns massasje er fantastisk godt, og "nyttig".. er så utrolig godt å komme i 0 igjen (musklene) føler jeg er i spenn hele tiden pga bæring av barn og matvarer, rydding og vasking. Jeg syns alt jeg får gjort er fantastisk godt, neste gang skal jeg prøve tropisk innpakning og ansiktmassasje. kunne også godt tenkt meg sjokolademassasje eller med varme og kalde steiner. hånd-behandling syns jeg ikke var noe særlig.. Uansett hva man gjør så vær innstilt på å slapp av å kos deg - sørg for å koble bort alt stress i hverdagen din
*ale* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Har prøvd arometerapi der før, var deilig:) Lurer litt på sånn selvbruningsseanse, bare man ikke blir sånn.. hepatittbrun av det:P Nok penger til å kombinere litt, så var ikke så enkelt dette her.. Og kanskje klaske til og dra til frisøren først også... Men da blir jeg jo så lekker at jeg må på byen på kvelden.. hehehe.. Takk for tips alle:)
*ale* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Eller.. Aromaterapi og selvbruning samme dag er vel ikke lurt?? Fargen sitter vel dårlig pga oljene kanskje?? Noen som vet?
*sola ღ Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Vel, vil anbefale fotterapi, sånn som alle har godt av, deilig å få stelt føttene.. Og aromaterapi.. Vet ikke angående aromaterapi og selvbruning på samme dag..men kan jo dele opp gavekortet i flere dager, er jo en frist på det, et halvt år eller noe sånt. Og skal du på spa med boblebad etc må du jo til spektrum. Sist jeg fikk gavekort brukte jeg halve på spektrum og halve i storgata.
*ale* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2008 Ja kanskje dele ja.. Vet jeg blir fort lei hvis det varer for lenge uansett:) Hadde vært deilig med litt farge på skrotten.. Og føttene mine er.. ikke i bra stand.. sykepleierføtter.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå