Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Vi skal til Legoland. Det blir nok stas for lillegutt på tre år. Noen som har vært der, og kan si litt om hva som er verd å få med seg for en 3-åring......
WP-TLogPeanut Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Aaaner ikke :s har barnefri hele påska.. Har vært i legoland,men hadde med ei som var litt større,så bet meg lisom ikke merke i det som det passa for småbarn.. var før jeg fikk barn sjøl
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jobbe her og! Legoland blir nok kjempestas:o))
polarn & pyrene Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 legoland blir nok kjempe stas, var der i sommer med en 2 åing og hun var helt fasinert. Selv skal vi være hjemme og pusse opp babyrommet til lillen som kommer i mai og tar gangen i samme slengen. Har jo nettop kjøpt oss et hus og det er nok å gjøre her.
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Vi skal 14 dager til Spania, og gleder meg!! I Legoland er det ett eget område som heter Duploland, med lekeplass, tog, mini-pariserjul m.m. som passer godt for de aller minste. det finnes et tog som går gjennom parken, og et som går på skinner litt oppe i luften som gir flott utsikt. http://www.legoland.dk/LEGOLAND/rides/Duploland.htm Det er også mye annet rundt i parken de små kan være med på, dere får et oversiktskart sammen med billettene og det er bare å følge dette så dukkerdet alltid opp noe gøy :-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Vi blir nok hjemme, skal pusse opp huset litt her & der =) Nettop kjøpt oss hus vi også, så er en del å gjøre her også. Ellers blir vel dagene fyllt opp med familiebesøk, bading, turer and so on for at de minste ikke skal gå på veggene. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå