Gå til innhold

Babyen min har blitt helt UMULIG å legge!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 6 mnd og har alltid hvert greit å legge henne på dagen. Kanskje litt sutring men sovner greit. Om kvelden har jeg alltid måttet amme henne i søvn. I det siste har hun begynt å våkne mange ganger på kvelden og ynker seg litt og sutrer, sovner med en gang jeg løfter henne opp igjen. Vil jo bare ha kos. Hvis jeg ikke løfter henne opp begynner hun å gråte. MEN leggingen om dagen har blitt ett mareritt. Hun hylskriker med en gang jeg legger henne i senga, og jeg klarer ikke å roe henne. Prøvde senga, vogga etc synge , løfte opp, riste senga alt nå i stad men var bare hyl hyl skrik. Så jeg måtte legge henne i vogna!! Da roa hun seg med en gang og sovnet. Att det går ann. Jeg trodde jo at det med soving skulle gå framover. Men nå er det jo back to normal (sånn det var når hun kom hjem fra sykehuset). Uff. Noen med noen råd til meg..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la hun sove i vogna på dagtid. Helst ute. Vugg vogna i begynnelsen. Etterhvert vil du sannsyligvis ikke trenge det mer. Jeg får bare min til å sove ute på dagtid, balkong. Prøvd inne, men da våkner han fort igjen. Stikkord; litt lyd, masse frisk luft, og ligge i fred.

Hilsen mamma med laaaaaaaaaaaaang søvn(løs)historie

Skrevet

Jeg har ei lita som helt plutselig begynte å tulle med soving. Både dag og natt var hun helt umulig. Kom over den grøten fra småfolk som heter god natt, fant ut det var verdt et forsøk og prøve den da. Gav henne et måltid i 6 tia på kvelden, i halv 8-8 tia gikk vi på rommet og jeg ammet henne. La henne i senga og hun startet å sutre, gav tutten og gikk ut. Måtte gå inn og ut å gi tutten å klappe litt på panna hennes, varte i underkant av en halv time. Etter det sovna hun og sov hele natta!! Tenkte jo dette var helt tilfeldig, men det fortsatte natt etter natt. Nå har hun sovet hele natta hvær natt i 2 uker!! Etter natta bedret seg er også kvilene på dagtid ordnet seg. Den siste kvila hun har på dagen har hun ute i vogna, så hun får frisk luft. Tror det har masse og si også.

Har inntrykk av at desse soveproblema hennes var rett å slett at hun hadde mer behov for mat, virket ikke sånn når hun var våken, men etter at vi økte matmengdene hennse har hun sovet mye bedre!!

Skrevet

HVOR FÅR MAN KJØPT DENNE GRØTEN? OG FRA HVILKEN MND KAN DEN BRUKES????

Skrevet

snupp holder ogsåpå slik og tuller på kveldsstid... Våkner og sutrer og tar jeg ikke han opp setter han i å hylgrine. roer seg med en gang jeg tar han opp.

vil bare ha kos.. Noen kvelder må jeg rett og slett legge han i vår seng og legge med ved siden av han... førsten da roer han seg..

skjønner ikke hav det er..

Skrevet

Jeg kjøpte denne grøten på kiwi, og den er fra 6 mnd =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...