Gå til innhold

Jeg kjeder meg...:( Syte klage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg nå når jeg har permisjon.. Hva i alledager skal man finne på da..Har vasket tøy, pakket bag, rydda og alt e greit. Ikke har jeg så mye energi at helvasking av hus er aktuelt heller, og alle jeg kjenner jobber jo eller går skole...

Lei av internett og surfing...heh, hva skal man fyle dagene med liksom, vente på fødsel...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har martha stewart sitts how kl 11 på FEM...

Rachell Ray på TvN 12.40

Oppussing på FEM 11.55

Skrevet

hehe, jeg makter ikke Rachel Ray, hun er sååå slitsom.. Men tak for infoen..;)

Skrevet

Jammen bra du selv sier at du syter.....

Prøv å ligge dårlig i 7 mnd av svangerskap - så kan vi jo snakkes da!

Kreaitviteten din må være på et lavmål når du ikke klarer å sysselsette deg selv et par uker. Skulle du være interessert - så kan du jo hjelpe meg med å brette barnetøy f.eks. jeg har brukt 2 uker snart på å vaske og brette noe arvetøy, jeg klarer det ikke fortere......

Det må da finnes ei gammal dame eller noen andre i nærheten du kan være god mot om du har så mye overskudd! Frivillighetssentralen kan sikkert formidle kontakt om du ikke selv kjenner noen.

Skrevet

vask vinduer

så frø

rydd i bed

rydd skuffer og skap

ta hele kjøkkenet fra gulv til tak

gå entur

hjelp et medmenneske

er mye du kan gjøre bare du teker deg om.

Sitter her selv, men får ikke lov å gjøre noe, mye jeg gjerne skulle gjort...

Skrevet

Jeg leste bøker og gikk litt turer jeg da jeg hadde gått i permisjon med første mann. Nå rydder jeg i klær som vi ikke bruker da vi bor veldig trangt midlertidig, er sykmeldt frem til den 24 mars da jeg går ut i permisjon. Har vært hjemme siden i desember. Jeg tar ting i mitt tempo og koser meg hjemme. Ser litt på tv, sover litt, lager mat til sambo og guttungen kommer hjem. Rydder litt. Neste uke når jeg får lønning skal jeg shoppe litt babytøy tenkte jeg.

Skrevet

Må jo være en idiot som signere NN og er frekk her og da,kan ikke du bare gå og kjøpe deg litt respekt og høfflighet ett sted,og signer med nick neste gang om det er så jævlig for deg og høre at folk kjeder seg....

Til HI; tv-linker er genial idè...Det er en samle side hvor du finner masse sider du kan streame fra som heter ;

http://tvteddy.blogspot.com/2007/10/tv-links-replacements.html

I tilfelle noe av det du får dilla på ikke funker på den siden som ble anbefalt av indigo76... =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...