Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du andre forslag til å få de hvite igjen?

De som har hengt over panelovnene er det ekkelt gråskjær i selv om jeg har vasket de på 40 grader med blenda hvitt...... På vaskelappen er det en trekant med cl inni og en runding med en A inni. Hva betyr det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du kan klore anna enn bomull. Gardinene er neppe bomull, så då vil det ikkje ha særlig effekt.

Skrevet

Så da må jeg rett og slett kjøpe nye da? :):):):)

Skrevet

Jeg la i vann mine trådgardiner i en bøtte med Vanish og vann, de lå der over natta og så vasket jeg de i vaskemaskinen med vaskepulver. Så nå er gardinene hvite og fine:0)

Skrevet

Trådgardiner bruker da som oftest å være bomull, hadde i hvertfall bare det når jeg jobbet i Kid interiør. Jeg kloret i hvertfall mine trådgardiner mange ganger. Hadde et par på kjøkkenet og de måtte jeg klore for å få helt rene og hvite igjen.

Skrevet

Brukte du mye klor da? Mine er 84 % bomull og 16 % polyester. Tror jeg tar sjansen. Må jo kjøpe nye uansett...

Skrevet

Ja da er det sånne trådgardiner jeg hadde omtrent. Hvor mye klor jeg hadde? En god dæsj:) La de i bløt i klor over natten og vasket de en runde på finvask etterpå for å få vekk den verste klorlukta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...